RO EN
The cart is empty

GEPLAST: Crestere cu 15% a cifrei de afaceri, in 2010

Compania Geplast, din Bucuresti, este specializata in promovarea, pe piata locala, de sisteme arhitecturale pentru constructii, produse din metal si materiale destinate productiei publicitare. Societatea are o experienta de peste 15 ani in acest domeniu de activitate si distribuie in Romania o serie de marci de prestigiu, cum ar fi Alcan Composites, Brett Martin, Parklex, ArGeTon, fibreC, Kommerling, Design Composites, Kaysersberg etc. In cele ce urmeaza, directorul de vanzari al firmei, Gabi Bordeianu, isi exprima opinia in legatura cu situatia pe piata autohtona a acestui tip de materiale.

Gabi Bordeianu, director de vanzari al companiei Geplast:
"Principalale obiective in 2009 au fost constituite de consolidarea portofoliului de solutii constructive destinate includerii in structurile de pereti cortina, in scopul pozitionarii firmei Geplast drept cel mai performant furnizor de solutii pentru fatade ventilate din Romania. Anul trecut am urmarit mentinerea cotei de piata pe segmentele in care suntem cunoscuti de multi ani ca un furnizor consacrat de materii prime si materiale. In mod suplimentar fata de gama de panouri din aluminiu compozit marca Alucobond - singurul disponibil pe plan mondial care se incadreaza in clasa de reactie la foc A2s1do (C0), in conformitate cu EN 13501-1:2002 - in 2009 am adaugat la oferta proprie placi din HPL cu lemn natural Parklex, teracota ArGeTon, placile din beton ranforsat fibreC si elemente din cupru Luvata. In 2010, urmarim realizarea unei cresteri de aproximativ 15% a cifrei de afaceri aferente materialelor din aceasta categorie si mentinerea celorlalte game la nivelul cifrei de anul trecut. De altfel, si in 2009 am reusit mentinerea cifrei de afaceri la un nivel bun in comparatie cu anul anterior, avand la finalul exercitiului financiar precedent o scadere mai mica de 30%. Alucobond a fost materialul ales de partenerii nostri ca solutie pentru placarea a peste 70.000 mp de fatada ventilata, din care aproximatix 20.000 mp a reprezentat materialul Alucobond din clasa de combustie C0. Principalele dificultati intampinate in 2009 au fost legate de posibilitatea de a finaliza proiectele aflate in negociere, datorita lipsei finantarii din partea investitorilor si a scaderii accentuate a cererii atat pe piata constructiilor, cat si in productia publicitara. Pe termen scurt, ne dorim sa mentinem nivelul calitatii produselor si serviciilor noastre la nivelul cu care s-au obisnuit partenerii nostrii in cei 16 ani de colaborare si, de asemenea, ne propunem ca Geplast sa devina, in urmatorii doi ani, cel mai important furnizor pentru solutii de fatada din Romania. Principalele avantaje oferite colaboratorilor sunt legate de faptul ca promovam un pachet complet de solutii pentru fiecare domeniu in care activam, furnizand materiale de cea mai inalta calitate. La acestea se adauga servicii specifice fiecarui proiect in parte, cum ar fi: transport gratuit, debitari, frezari, posibilitatea de a produce materiale cu specificatii tehnice sau dimensiuni speciale, optimizari, etc.". Informatii suplimentare, la www.geplast.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter