RO EN
The cart is empty

RADIAL SOLUTIONS: Tehnologii avansate pentru construcții durabile

Radial Solutions este unul din promotorii autohtoni ai soluțiilor de hidroizolare a fundațiilor, în 2009 începându-și activitatea pe piața din România cu o atitudine ambițioasă, aceea de a contribui la realizarea unor construcții durabile. Eficiența unei soluții de hidroizolație a fundațiilor nu se rezumă la absența infiltrațiilor, ci se referă la capacitatea acestora de a asigura protecția armăturilor la procesul de carbonatare, de a apăra zonele vulnerabile, de a etanșa rosturile și găurile de cofrare. Interviu cu Bogdan Midoschi, managing partner al Radial Solutions, cu o experință de 8 ani în domeniul soluțiilor de hidroizolare.
- Care va fi dinamica sectorului specific în 2018?
- Analizând strict segmentul materialelor de hidroizolații pentru fundații pe bază de cristalizare – nișa pe care Radial Solutions activează – în 2018 vom asista la o dinamică similară celei din anul tocmai încheiat. Respectiv, creșterea concurenței atât prin apariția unor noi furnizori, cât și prin promovarea unor noi soluții din portofoliul competitorilor deja prezenți pe piața. Din punct de vedere valoric, din estimările noastre, piața de produse de hidroizolare pe bază de cristalizare se situează în jurul valorii de 2,5 milioane de euro – 3 milioane de euro, însă are un imens potențial de creștere pe plan autohton, dependent de înțelegerea și acceptarea importanței de a utiliza astfel de soluții tehnice.
- Prezentați strategia de dezvoltare a companiei.
-E important să precizăm că anul 2017 s-a remarcat prin numeroase proiecte rezidențiale în care am fost implicați, mai ales în contextul în care proiectele de infrastructură pe care le-am avut planificate au intrat în etapa de finalizare anul trecut, iar altele noi nu au început. În condițiile acestea, măsurile strategice pe care le vom implementa în acest an vizează extinderea portofoliului de produse cu soluții conexe celor pe care le comercializăm deja. De asemenea, vom continua să căutăm și să livrăm produse inovatoare în domeniul hidroizolațiilor, acesta fiind un atribut care ne definește actualmente pe piață. Din punct de vedere al veniturilor, pentru 2018 vizăm creșterea cu minimum 20% a cifrei de afaceri, pentru a păstra ritmul de dezvoltare.
- Cum credeți că va evolua piața autohtonă de construcții?
- Pentru anul 2018 previzionăm o revenire a proiectelor de infrastructură – în special a celor de mediu (stații de epurare, pompare de ape menajere și uzate), dar și o continuare a ritmului de creștere pe segmentul obiectivelor rezidențiale. Piața materialelor de construcții pentru hidroizolații va continua să evolueze atât din perspectiva volumului, cât și a soluțiilor comercializate, în contextul în care asistăm la un proces tot mai intens de educare a consumatorilor - dezvoltatori sau constructori -, care au început să se informeze legat de soluțiile tehnice pe care le utilizează. Din această perspectivă, considerăm că decizia de a activa în domeniul acesta, strict specializat, a reprezentat un atu foarte important pentru noi, mai ales că ne aflăm în competiție cu operatori internaționali, cu notorietate în România.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter