RO EN
The cart is empty

DURAZIV: Crestere de 116% a vanzarilor din perioada de iarna

Vanzarile din sezonul rece au fost peste asteptari. Cererea a fost mai mare in aceasta perioada ca urmare a strategiilor abordate de companie, dar si datorita evolutiei sectorului. Producatorul de materiale de constructii Duraziv anunta ca valoarea veniturilor inregistrate de companie s-a dublat raportat la rezultatele din iarna anterioara. Unul dintre motive il constituie o usoara intensificare a activitatii din constructii. Duraziv a inregistrat o crestere a vanzarilor in perioada de iarna de 116% comparativ cu anul anterior. In perioada decembrie 2010 – februarie 2011 compania a inregistrat venituri cumulate de peste 10 milioane de lei, fata de 4,7 milioane lei, incasari raportate in perioada similara a anului precedent. O majorare intensa a vanzarilor a fost inregistrata in primele doua luni ale anului 2011. Valoarea veniturilor din acest interval a crescut de 2,5 ori raportat la perioada ianuarie-februarie 2010.
 
 
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter