RO EN
The cart is empty

URALITA: Obiectiv de crestere a livrarilor si majorare a profitabilitatii

Grupul spaniol Uralita, implicat in productia de materiale pentru constructii (sisteme de izolare, gips, tigle pentru acoperisuri, tevi etc.), a raportat pentru primele 9 luni ale anului precedent o cifra de afaceri in valoare de 507,2 milioane de euro, in scadere cu 6,5% fata de nivelul inregistrat in perioada corespunzatoare din 2009. In trimestrul al treilea al anului 2010, vanzarile au fost de 178,9 milioane de euro, ceea ce a echivalat unei diminuari cu 2,6% fata de perioada iulie - septembrie 2009. Din punct de vedere geografic, s-a constatat o reluare treptata a activitatii pe pietele internationale, rezultate notabile fiind inregistrate in Europa de Est si Federatia Rusa. In ceea ce priveste activitatea din Spania, au fost consemnate reduceri ale livrarilor de 11%, generate de regresul pietei specifice. Analiza pe sectoare de activitate indica imbunatatiri in ceea ce priveste produsele destinate designului interior (gips si materiale de izolare), domeniu in care vanzarile au fost de 404 milioane de euro, in vreme ce pe segmentul tevilor a continuat declinul accentuat (-32%). Afacerile cu tigla au avut o oarecare tendinta de recuperare, scaderile fiind de numai 9%. In perioada urmatoare compania va continua aplicarea unei strategii de control strict al lichiditatilor, urmarind, in acelasi timp, reducerea nivelului datoriilor. Perspectivele imediate sunt de continuare a cresterii livrarilor, concomitent cu o majorare sustinuta a eficientei activitatii. Informatii suplimentare, la www.uralita.com           

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter