RO EN
The cart is empty

CERSANIT: Venituri de 247 milioane de euro la nivel de grup

Cersanit (Polonia), producator multinational de placi ceramice si obiecte sanitare a inregistrat, in primele noua luni ale anului trecut, venituri nete provenite din vanzari in valoare de peste un miliard de zloti (aproximativ 247 milioane de euro), in scadere fata de aceeasi perioada din 2008, cand acestea au fost de 1,2 miliarde zloti (349 milioane de euro). Pe grupe de produse, in cadrul diviziei de placi ceramice au fost raportate venituri de 723,7 milioane de zloti (cu un profit de 141,3 milioane de zloti), in timp ce segmentul de obiecte sanitare a realizat venituri de 221,4 milioane de zloti (profitul fiind de 45,9 milioane de zloti). Distributia altor produse din portofoliul companiei a contribuit la cifra de afaceri cu 140,5 milioane de zloti. Grupul polonez a achizitionat, la inceputul anului 2008, producatorul autohton de placi ceramice Romanceram (din Roman), care a devenit Cersanit Romania SA. De asemenea, compania este prezenta pe piata locala si prin subsidiara Cersanit Bacau, specializata in fabricarea de obiecte sanitare. Conform ultimelor date transmise de Cersanit Romania SA catre Bursa de Valori Bucuresti, in prima jumatate a anului trecut firma a realizat o cifra de afaceri neta de 27,3 milioane de lei, in crestere cu 26% fata de aceeasi perioada din 2008 (cu vanzari in valoare de 21,7 milioane de lei). Rezultatele favorabile sunt datorate majorarii cantitatii de materiale livrate provenite din cadrul grupului. Informatii suplimentare, la www.cersanit.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter