Laurentiu Hanches, director general al Carocaz Slatina: "In conditiile in care piata izolatiilor a scazut in prima jumatate a anului cu 15%, am luat o serie de masuri pentru diminuarea efectelor recesiunii asupra firmei Carocaz: am solicitat din partea furnizorilor termene de plata mai mari, am corelat mai atent achizitia de materie prima cu stocurile din magazie, cautand, in acelasi timp, oferte mai bune din partea furnizorilor, in ceea ce priveste pretul si data scadenta.
De asemenea, printre masurile intreprinse au fost solicitarea clientilor nostri pentru efectuarea platilor la un termen redus si realizarea unor investitii in tehnologie mai performanta. Astfel, in primul semestru am inregistrat o cifra de afaceri de 4 milioane de euro si estimam pentru intregul an venituri totale de 18 milioane de euro. Principalele investitii vor fi facutein inlocuirea utilajelor cu randament mic cu unele performante si in calificarea personalului prin cursuri de perfectionare profesionala. Totodata, vom aloca fonduri suplimentare pentru derularea unor campanii de publicitate pentru impunerea pe piata a produselor noastre. Cel mai bine vandut produs din portofoliul Carocaz este polistirenul expandat, care detine o cota de 50%, urmat de mortarele uscate (30%), diblurile de fixare (13%) si diverse accesorii pentru termosistem (7%)".