RO EN
The cart is empty

AKZONOBEL POWDER COATINGS: Firma deruleaza o campanie speciala in domeniul vopsirii

Anamaria Hodorogia (28 de ani)
Functia/Firma: specialist de marketing, AkzoNobel Powder Coatings;
Experienta profesionala: 4 ani in domeniul sistemelor de finisare.
 
Conducerea companiei AkzoNobel Powder Coatings estimeaza pentru 2012 obtinerea unei usoare cresteri a cifrei de afaceri, nivelul de majorare din 2011 situandu-se la 4% comparativ cu 2010, cand au fost inregistrate vanzari in valoare de 2,2 milioane de euro. Acestea au fost realizate atat prin livrarile directe desfasurate la nivel intern, cat si prin cele care au avut loc de la depozitul central din Grecia, de unde sunt indeplinite toate comenzile din Europa de Sud-Est. Veniturile din primul trimestru al anului in curs au crescut cu 8% fata de perioada similara din 2011.
 
-Indicati principalele obiective de dezvoltare pe care le aveti in vedere in 2012.
-Anul acesta, pe plan intern, intentionam sa ne mentinem cota de piata si sa dezvoltam noi colaborari strategice. De asemenea, in ceea ce priveste gama de produse, avem in vedere sa investim in comercializarea noilor sortimente inovatoare lansate de firma-mama, sa majoram cantitatea de vopsele comercializate si sa promovam intensiv gama Futura, cea mai bine vanduta colectie de pe segmentul arhitectural. Vopselele pulbere destinate acestui domeniu insumeaza aproximativ 60% din livrarile totale, care se adreseaza mai multor industrii. Anul acesta, pe segmentul respectiv, cele mai multe vanzari de pe plan intern au provenit din Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca si Pitesti. Ca noutate, vom desfasura o campanie ampla de promovare a calitatii in domeniul vopsirii in camp electrostatic si vom oferi statutul de „Aplicator Aprobat AkzoNobel pentru gama Interpon D” acelor parteneri care indeplinesc conditii stricte la capitolul calitate. Clientii vor putea beneficia de expertiza noastrain domeniul vopselei pulbere si al vopsirii in camp electrostatic pentru a reverifica si a imbunatati propriul proces de aplicare a vopselei. La nivel de grup, in 2012, in cadrul departamentului de cercetare-dezvoltare, am investit pentru crearea de produse speciale si de nuante si efecte la cererea arhitectilor cu care colaboram, avand in vedere ca tendintele actuale din proiectare indica realizarea de cladiri cu o estetica deosebita. Tot la nivel de grup am lansat un nou portal tip „track-record”, reprezentand prima astfel de aplicatie dedicata vopselei pulbere pentru proiecte arhitecturale. Interpon Buildings este o inovatie, deoarece prezinta peste 300 de proiecte arhitecturale - toate protejate cu ajutorul vopselei Interpon.
 
-Care este trendul de dezvoltare a domeniului in 2012?
-Domeniul nostru de activitate s-a inscris pe un trend stabil in 2011 si estimam ca aceasta va fi tendinta principala si in 2012. Cea mai importanta dificultate ramane, in continuare, cresterea cotatiilor la materiile prime, la care se adauga problemele legate de aprovizionarea cu aceste componente. Toate firmele din bransa a trebuit sa faca fata, incepand cu 2010, unei majorari de 50% a pretului materialelor, care s-a regasit in costul final al produselor.
 
-Detaliati activitatea grupului AkzoNobel.
-Grupul AkzoNobel – Olanda este unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de vopsele si substante chimice speciale. Avand o experienta de peste 220 de ani in domeniu, holdingul – fondat in 1792 - deruleaza in prezent operatiuni specifice in peste 80 de tari la nivel global si detine o retea de 32 de fabrici. Divizia AkzoNobel Powder Coatings este responsabila de comercializarea gamelor de vopsea pulbere integrate sub marca Interpon. Subsidiara autohtona a fost infiintata in anul 2005 si isi desfasoara activitatea pe intreg teritoriul tarii.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter