RO EN
The cart is empty

GROHE: Majorare puternica a livrarilor, in special pe piata din Asia

Concernul german Grohe Group, ce include companiile Grohe AG si Joyou AG, a comunicat, pentru primul semestru din 2011, o cifra de afaceri de 695 de milioane euro, in crestere cu 33% fata de intervalul similar din 2011. Excluzand rezultatele aferente diviziei Joyou, societatea a inregistrat incasari de 536 de milioane de euro, pe o piata a carei principala caracteristica a fost reprezentata de volatilitate. Din punct de vedere al veniturilor, profitul brut s-a situat la cota de 132 milioane de euro (+32%), la nivelul Grohe AG acest indicator cumuland 102 milioane de euro. Din punct de vedere geografic, piata germana a consemnat un trend pozitiv, livrarile fiind de 102 milioane de euro (+7% in raport cu intervalul corespunzator din 2011). Cu toate acestea, factorul principal care a contribuit la relansarea activitatii a fost reprezentat de cererea masiva a partenerilor din zona asiatica. Industria obiectelor si fitingurilor sanitare a fost afectata destul de puternic de fluctuatiile pietei valutare internationale, care au dus la deteriorarea pozitiei monedei unice europene si, implicit, la cresterea preturilor la materiale. Expertii Grohe au monitorizat atent aceste elemente, incercand sa identifice caile optime de majorare a eficientei activitatii grupului, precum si pe cele de limitare a efectelor negative. Ambele obiective au fost atinse, fiind respectate toate exigentele legate de profitabilitate si calitate a produselor promovate. Informatii suplimentare, la www.grohe-group.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter