RO EN
The cart is empty

GEBERIT: Livrarile din Europa de Est au sporit cu 11,7% in 2014

In trimestrul al patrulea din 2014, vanzarile grupului elvetian Geberit s-au majorat cu 19%, atingand o valoare de 535,3 milioane de franci (CHF). Ajustat in functie de cursul de schimb valutar, progresul a fost de 2,9%. La nivelul intregului an fiscal, cifra de afaceri raportata de societate s-a situat la aproximativ 2,4 miliarde CHF, ceea ce reprezinta un avans de 4,9% fata de exercitiul financiar precedent. In Europa, rezultatele s-au ajustat pozitiv cu 5,9% (in monede locale), toate reprezentantele de pe continent anuntand cresteri ale vanzarilor. Este interesant de mentionat faptul ca, dupa Marea Britanie, unde sportul a fost de 19,8%, pe pozitia urmatoare s-a plasat Europa Centrala si de Est, cu o crestere de 11,7%. Analiza structurala a activitatii indica faptul ca, spre deosebire de anul trecut, cele mai importante majorari au fost inregistrate pe segmentul de sisteme sanitare (+5,1% in franci elvetieni si +6,7% in valute locale), in vreme in sectorul de tubulatura sporul a fost de 4,6%, respectiv 6%. In prezent, procesul de achizitie al companiei Sanitec - Finlanda (specializata in productia de obiecte din ceramica destinate echiparii camerelor de baie) se afla in faza de aprobare de catre autoritatile europene cu competente in politicile antitrust, urmand ca o decizie finala sa fie adoptata pana la data de 2 februarie a.c. In Romania, concernul este activ prin intermediul unei reprezentante comerciale, care realizeaza o cifra medie de afaceri de circa 6 milioane de euro. Informatii suplimentare, la www.geberit.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter