RO EN
The cart is empty

DAIKIN: Crestere de 6% in primele sapte luni si planuri de extindere in Romania

Daikin Romania, subsidiara locala a producatorului japonez de aparate de aer conditionat Daikin, a inregistrat o crestere de 6% a cifrei de afaceri din perioada martie-septembrie 2020 (fata de aceeasi perioada din 2019), interval ce reprezinta primele sapte luni ale anului financiar in curs, conform raportarii grupului nipon. Estimarile pentru intregul an sunt optimiste, in pofida crizei medicale si a efectelor acesteia asupra economiei.
"Preconizam ca vom finaliza anul cu un business in linie cu estimarile initiale, deoarece mizam pe proiectele de constructii comerciale care se afla inca in desfasurare, pe fondul varfului de sezonul pentru echipamentele de incalzire in care ne aflam in aceasta perioada si al interesul crescut al clientului final pentru achizitia unei echipamente eficiente si durabile. De asemenea, un impact pozitiv il va avea si constientizarea nevoii de crestere a calitatii aerului prin echipamente speciale, precum purificatoarele de aer", a declarat Daniel Vasile, directorul general al Daikin Romania.
 
Pana in prezent, piata echipamentelor HVAC s-a mentinut dinamica si activa atat in sectorul rezidential, cat si in cel comercial. "Perioada pandemica a generat crestere in zona rezidentiala...

Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru
AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI

Va multumim! 

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter