RO EN
The cart is empty

SIGNIFY gestioneza bine scaderea cererii si obtine majorarea profitabilitatii in 2023

Signify a raportat pentru primul trimestru din 2023 vanzari de 1,678 miliarde euro si profitabilitate operationala de 8,9%, fluxul liber de numerar ridicandu-se la 51 milioane de euro. In intervalul mentionat anterior, baza instalata de surse de iluminat conectate detinuta de grup a crescut de la 114 milioane, cat era in precedentele trei luni, la 117 milioane. Este important de precizat faptul ca Signify se afla pe cale de a duba ritmul asumat pentru atingerea obiectivelor acordului de mediu de la Paris. Din totalul de aproximativ 1,7 miliarde euro, vanzarile de produse bazate pe LED-uri au reprezentat 82%, fata de primul trimestru din 2022 cand acelasi indicator se plasa la 84%. Venitul net al grupului s-a ridicat la 28 milioane de euro, in scadere de la 87 milioane de euro in perioada de referinta. Conducerea societatii a afirmat ca rezultatele comunicate sunt in concordanta, in mare masura, cu asteptarile formulate initial, in primele trei luni din 2023 fiind consemnata atat o scadere a cererii venite din partea utilizatorilor finali, cat si o slabiciune a partenerilor profesionali. Peste cele doua elemente s-a suprapus incetinirea livrarilor OEM. In pofida acestor aspecte, Signify a consemnat progrese in ceea ce priveste disciplina continua a preturilor si gestionarea eficienta a costurilor, care au dus la o imbunatatire a marjei brute. Prognozele pe termen scurt indica faptul ca si trimestrul al doilea se va confrunta cu provocari similare, urmand ca in a doua parte a anului sa se consemneze rezultate financiare imbunatatite, ce vor sustine atingerea obiectivelor stabilite pentru intregul exercitiu fiscal. De precizat ca printre realizarile din planul de sustenabilitate se numara dublarea veniturilor Brighter Lives, care au ajuns astfel de o pondere de 32%. Tintele pentru intregul an sunt de obtinere a unei marje EBITA de 10,5-11,5% si a unui flux liber de numerar cuprins intre 6% si 8% din vanzari. In Romania, subsidiara locala Philips Romania a raportat pentru 2021 vanzari de 618,95 milioane de lei, cu 16,5% mai mari fata de cele din anul anterior.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter