RO EN
The cart is empty

Fashion House incepe lucrarile la a doua faza a Fashion House Outlet Pallady

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunta ca va demara lucrarile la cea de-a doua faza a Fashion House Outlet Centre Pallady, deschis in primavara anului trecut, in partea de est a Bucurestiului. Faza a doua aduce o extindere a spatiului comercial cu 5.674 de metri patrati si va fi inaugurata in trimestrul doi al anului viitor. Investitia totala in dezvoltarea Fashion House Pallady se ridica la 45 de milioane de euro.
Procesul de inchiriere a spatiilor din faza a doua de dezvoltare este in derulare, iar noii chiriasi se vor alatura unui portofoliu solid care include branduri renumite precum Puma, Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s si US Polo Assn.
„Impreuna cu brandurile partenere, am sa reusit sa punem Fashion House Pallady pe harta comerciala a Capitalei ca destinatie de smart shopping. Mixul de branduri premium si reducerile atractive de pana la 70% au fost ingredientele cheie care au transformat outletul intr-un proiect de retail de succes. Suntem onorati de increderea pe care brandurile ne-au acordat-o si ne angajam sa dezvoltam in continuare parteneriate puternice cu chiriasii nostri, oferindu-le cele mai bune servicii, ajutandu-i sa isi optimizeze businessurile. Extinderea spatiului comercial cu inca aproximativ 5.700 de metri patrati va genera o crestere a numarului de vizitatori, dar si a vanzarilor. Mai mult, va permite celor care ne viziteaza sa gaseasca oferte si mai variate, la cel mai bun raport calitate-pret”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director, Fashion House Group.
Dupa finalizarea celei de-a doua etape, Fashion House Outlet Centre Pallady va avea un spatiu total disponibil de peste 14.000 mp si va gazdui 70 de magazine.
Prima faza a FASHION HOUSE Pallady s-a dovedit a fi un succes, spatiul comercial disponibil fiind inchiriat aproape in totalitate. Cel mai nou brand care se alatura proiectului din estul Capitalei este Nike. Celebrul brand american va deschide la inceputul lunii martie un magazin outlet pe o suprafata 527 de metri patrati si va oferi o gama larga de articole de imbracaminte, cu reduceri zilnice de cel putin 30% din pretul initial. Nike a decis sa se alature Fashion House Pallady dupa rezultatele excelente inregistrate de primul magazin outlet al brandului deschis in FASHION HOUSE Militari, in decembrie 2021.
Fashion House Pallady este situat pe autostrada A2, km 15 (iesirea Cernica). Cu galerii in aer liber si un design inspirat din arhitectura Belle Epoque a Bucurestiului, noul outlet ofera zilnic discounturi de pana la 70%, la branduri celebre. Peste 300 de locuri de parcare sunt oferite clientilor, care au de asemenea la dispozitie doua linii de autobuz - R472 si R407 - care fac locatia usor accesibila locuitorilor si celor care viziteaza Capitala.
Fashion House Pallady urmeaza povestea de succes a bine-cunoscutului outlet din zona de vest a orasului - Fashion House Militari - care de mai bine de un deceniu ofera clientilor discounturi avantajoase zi de zi.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter