RO EN
The cart is empty

WETTERBEST: Acoperisurile metalice detin circa 70% din piata locala de invelitori

Pe piata acoperisurilor exista o moda care influenteaza alegerile consumatorilor, stilurile si tendintele fiind in continua schimbare, iar acoperisurile in culori inchise sunt tot mai prezente in preferintele romanilor din ultimii ani, conform unei analize realizate de Wetterbest, producator de top de sisteme pentru acoperisuri din industria locala.
Alegerea acoperisului potrivit pentru o casa poate fi dificila si implica mai multi factori care trebuie luati in considerare, pentru a gasi cea mai buna optiune. Un acoperis trebuie sa fie rezistent si durabil, dar, in primul rand, trebuie sa arate bine, sa fie in tendinte si sa ii ofere valoare casei. Ce acoperis se poarta anul acesta este posibil sa nu mai faca parte din „colectia” de anul viitor, conform specialistilor companiei.
Un lucru este clar, acoperisurile metalice raman pe primul loc in preferintele romanilor, cu o cota de piata de peste 70% din totalul acoperisurilor, avand o crestere atat in volum (+4%) cat si in valoare (8%), potrivit unui studiu realizat de Neomar Consulting. Daca in trecut, pana acum 10 ani, dominau acoperisurile rosii, fiind singura tara din zona cu o astfel de preferinta de culoare, in ultimii ani, acoperisurile in culori inchise au inceput sa castige teren, conform unui studiu intern al Wetterbest.
„Reintoarcerea romanilor acasa, cauzata de pandemie, a dus la importarea preferintelor vestice. In acest moment, peste 60% din comenzile pe care le preluam sunt pentru acoperisurile inchise la culoare - maro inchis, gri inchis, negre; se observa o tendinta in crestere pentru culorile inchise in tonuri de gri si bordo. De asemenea, conform cererilor primite de compania noastra, romanii tind sa prefere, in proportie de aproape 70%, finisajele mate. Apreciem ca aceste tendinte se vor regasi si in 2021, odata cu inceperea sezonului de renovari, al carui start este dat dupa perioada Sarbatorilor Pascale”, afirma Marian Pirvu, CEO Wetterbest.
Cererile pentru acoperisurile din tigla metalica vin, in acest moment, aproape in mod egal dinspre consumatorii care renoveaza si cei care realizeaza constructii noi. Cei din urma tin cont mai mult de sfaturile arhitectiilor, care au nevoie de specificatii exacte ale produselor, pentru instalarea acoperisurilor.
Romanii urmaresc si partea estetica a produselor in alegerea unui produs, pe langa rezistenta si durabilitatea acestuia, si raportul calitate - pret. In aceasta privinta, studiul Wetterbest arata ca femeile se implica in alegerea formei si a culorii acoperisului, in timp ce barbatii se uita dupa calitatile sale tehnice. In general, decizia cumpararii unui acoperis se ia in familie, preferintele romanilor fiind diferite, in functie de zona din care provin.
„Totodata, cosumatorul roman este din ce in ce mai educat, ceea ce ne-a determinat sa introducem, acum 2 ani, in portofoliul Wetterbest, protectii care sa raspunda mai bine cerintelor actuale, cum ar fi garantia extinsa. De exemplu, profilul Gladiator include finisajul NEOMAT, cu performante importante la rezistenta UV si coroziune, pentru care oferim o garantie de 30 de ani. Mai mult, utilizam materiale din Uniunea Europeana, de la producatori de top, pentru a garanta produse de calitate, la standarde internationale.”, completeaza Marian Pirvu.
Alte produse Wetterbest, aflate in topul preferintelor romanilor, sunt acoperisul Cardinal, lansat in 2020, care se remarca prin linii ample ce amintesc de forma tiglelor ceramice, si acoperisurile din tigla metalica simpla, de tip Clasic.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter