RO EN
The cart is empty

RUUKKI: Se estimeaza o crestere de 10% a vanzarilor din 2011

 
In ultimii doi ani a scazut considerabil numarul proiectelor noi de spatii industriale si de birouri, iar nivelul investitiilor in economie a fost diferit comparativ cu anii anteriori. In 2010, reprezentantii companiei Ruukki, unul dintre liderii pietei autohtone de panouri termoizolante si structuri metalice, au constatat cateva particularitati care au impulsionat piata specifica, cum ar fi extinderea retelelor de retail si demararea unor proiecte noi pentru centre logistice si hale destinate depozitarii. Despre activitatea companiei si segmentul pe care aceasta activeaza vorbeste, in continuare, Marian Pirvu, Business Manager Ruukki pentru Europa Centrala si de Est.
 
- Prezentati cele mai importante proiecte in care sunteti implicati.
- Am fost prezenti la toate licitatiile mari de pe piata organizate anul trecut si am castigat doua, acestea avand un impact pozitiv asupra propriei activitati. Astfel, livram structuri metalice pentru acoperisul cu o suprafata de 40.000 mp al centrului logistic si de distributie detinut de compania belgiana Delhaize, proprietarul lantului local de supermarketuri Mega Image. Acesta este construit pe o suprafata de aproximativ 100.000 mp, in localitatea Popesti-Leordeni (judetul Ilfov), compania Ruukki fiind subcontractata pentru acest proiect de catre antreprenorul general de constructii Arxikon. De asemenea, autoritatile publice au initiat investitii in infrastructura sau in consolidarea unor spatii publice, care au contribuit pozitiv la afacerile din 2010 ale companiei Ruukki.
- Cum vor evolua afacerile firmei in 2011?
- Nu estimam o majorare a valorii pietei de panouri si structuri metalice la nivelul anului 2010, insa Ruukki a inregistrat o crestere importanta pe acest segment, care a contribuit la o crestere de 18% a cifrei de afaceri a companiei fata de veniturile raportate in 2009. Aceasta evolutie ne-a depasit asteptarile, avand in vedere faptul ca, initial, estimam un avans de numai 10%. Reprezentanta din Romania asigura si managementul operatiunilor din Bulgaria, iar rezultatele cumulate in cele doua tari indica un salt de 13%, piata autohtona fiind mai dinamica decat cea din statul invecinat. Pentru 2011 ne propunem o majorare a cifrei de afaceri cu minimum 10% si o crestere a cotei de piata pe fiecare dintre segmentele in care suntem prezenti. La nivel international, dupa primul trimestru al anului in curs, corporatia Rautaruukki a inregistrat o crestere de 30% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
- Care este regiunea unde sunt solicitate cu precadere sisteme Ruukki?
- Investitiile realizate in 2010 au vizat regiunile dezvoltate din punct de vedere economic, acolo unde marile companii prezente pe plan local si-au concentrat activitatea, iar autoritatile publice au dispus de fondurile necesare initierii unor noi proiecte sau de sprijinul mediului de afaceri din zonele respective. Putem nominaliza ca arii cu vanzari deosebite pentru Ruukki municipiul Bucuresti, zona de sud-est a tarii si Transilvania.
- Descrieti principalele tendinte pe piata structurilor metalice.
- Expertiza noastra in domeniul solutiilor metalice, precum si existenta unei fabrici la nivel local au constituit avantaje concurentiale importante in ultima perioada. Totodata, in toamna anului 2010 a intrat in vigoare normativul european cu privire la caracteristicile tehnice si calitative ale panourilor termoizolante, atestate prin marcajul CE, iar Ruukki a reprezentat singurul producator de panouri din Romania care s-a aliniat noilor standarde. Ca si tendinta generala a pietei, am remarcat o crestere a atentiei acordate produselor avand caracteristici speciale, de tipul panourilor termoizolante frigorifice, utilizate in industria alimentara.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter