RO EN
The cart is empty

LINDAB: Crestere cu 7% a cifrei de afaceri, in trimestrul al doilea

Vanzarile realizate de grupul suedez Lindab in trimestrul al doilea al anului in curs au crescut cu 7% fata de aceeasi perioada din 2013, pana la 1,75 miliarde coroane suedeze (SEK), echivalentul a circa 190,3 milioane de euro. Totodata, profitul net al companiei s-a majorat cu peste 34%, pana la 82 milioane SEK (9 milioane de euro). Raportat la primele sase luni ale anului trecut, afacerile Lindab au crescut cu 9% in perioada ianuarie-iunie 2014, pana la 3,26 miliarde SEK (353,5 milioane de euro), in timp ce rezultatul net s-a situat la 96 milioane SEK (10,4 milioane de euro). Din punct de vedere regional, incasarile raportate de filialele din nordul Europei in semestrul intai au insumat 1,53 miliarde SEK (165,8 milioane de euro), cele din vestul continentului au cumulat 830 milioane SEK (90 milioane de euro), in timp ce in Comunitatea Statelor Independente si Europa Centrala si de Est s-au raportat vanzari totale de 644 milioane SEK (70 milioane de euro). In continuare, ponderea majoritara din cifra de afaceri (88%) a fost realizata in cadrul diviziei de produse si solutii, ale carei vanzari totale au depasit 2,87 miliarde SEK (311 milioane de euro), iar pe segmentul de sisteme pentru cladiri (12% din total) s-au raportat incasari totale de 393 milioane SEK (42,5 milioane de euro).
La nivel national, grupul suedez este activ de doua decenii prin intermediul subsidiarei Lindab Romania, filiala cu afaceri de peste 20 milioane de euro realizate in 2013. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter