RO EN
The cart is empty

KINGSPAN tinteste afaceri de 14 milioane de euro, in 2016

Producatorul de panouri termoizolante Kingspan Romania a inregistrat o crestere de 4% in primele noua luni din 2015, fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 9 milioane de euro, pentru intregul an in curs fiind vizata atingerea unei valori de 13 milioane de euro a vanzarilor (+5%). La nivelul lui 2016, conducerea companiei si-a stabilit drept obiectiv afaceri totale de cel putin 14 milioane de euro. Compania este subsidiara autohtona a Kingspan Group (Irlanda), unul dintre liderii europeni in productia de sisteme de panouri izolatoare pentru pereti si acoperisuri, cu venituri anuale de peste un miliard de euro.

Interviu cu Nicu Mocanu (39 de ani), directorul general al Kingspan Romania.

 

- Cum credeti ca va evolua piata locala a panourilor termoizolante?

- Pentru 2015 estimam o crestere de 4%-5% pe piata locala a panourilor termoizolante, evolutia prognozata pentru 2016 fiind de 2%-3%. Sectorul se va apropia, la finele lui 2015, de valoarea de 90-95 milioane de euro, similara celei din 2014. Vanzarile companiei noastre se vor incadra in limitele din domeniu. Avem deja contractate cateva proiecte mari, care ne fac sa fim optimisti in privinta activitatii din perioada urmatoare. Grupul Kingspan se dezvolta, in continuare, prin achizitia altor companii, lansarea de produse noi, inovatii, cresterea capacitatilor de productie etc., care vor avea o influenta pozitiva asupra tuturor filialelor.

 

- Ce noutati ati inclus in portofoliu, in ultima perioada?

- Alaturi de panourile cu spuma - Isophenic Firesafe IPN si Thermalsafe INN - in acest an am lansat panourile revolutionare cu spuma Quadcore, care inglobeaza tehnologiile Firesafe si Thermalsafe. De asemenea, oferta companiei noastre include panourile cu vata minerala, panourile pentru deschideri mari - Xdeck, o gama de usi frigorifice si una de accesorii Kingspan. Atat in 2014, cat si in primele noua luni ale acestui an, am observat o tendinta de crestere a cererii pentru panourile cu izolatie Isophenic, in detrimentul celor cu vata minerala. Vom continua sa introducem pe piata sortimente noi, adaptate exigentelor clientilor nostri si ne dorim cresterea cotei de piata prin extinderea portofoliului de produse inovatoare. Ca in fiecare an, pregatim inovatii si pentru 2016, dar singurul lucru pe care il pot spune despre acestea este ca vor fi unice pe piata.

 

- Care sunt principalele probleme intampinate in desfasurarea activitatii?

- Si in 2015 ne-am confruntat, in cea mai mare parte, cu aceleasi dificultati intampinate inclusiv in anii trecuti, legate de numarul redus de investitii, lipsa lichiditatilor, recuperarea creantelor si concurenta extrem de puternica.

 

- Cum credeti ca se va dezvolta piata constructiilor in 2016?

- Pentru 2016 nu estimam modificari substantiale ale pietei de constructii. Cel mai probabil, aceasta se va mentine la nivelul din 2015, cu o posibila crestere de maximum 2%.

 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter