RO EN
The cart is empty

FINAL DISTRIBUTION estimeaza o crestere de 10% a vanzarilor din 2015

Vanzarile inregistrate de producatorul de tigla metalica si accesorii pentru acoperisuri Final Distribution in primele sase luni din 2015 au crescut cu 15% fata de aceeasi perioada din 2014, pentru intregul an in curs fiind vizata o majorare de 10% a afacerilor, pana la circa 25 milioane de lei. Potrivit opiniei lui Dan Mircescu, directorul general al Final Distribution, evolutia prognozata se va datora dinamicii mai accentuate a pietei imobiliare si relansarii creditarii. "Anul 2015 a inceput bine, conditiile meteo favorabile si stabilitatea economica creand premise optime de crestere. Totusi, piata inca isi cauta directia, fiind departe de maturitate, mai ales in ceea ce priveste atentia clientului la calitatea si performantele produselor pentru acoperis. In acelasi timp, putem spune cu certitudine ca beneficiarii incep sa aiba o apetenta sporita pentru produse de calitate superioara, clientii fiind mult mai atenti la alegerea produselor, dupa ce ani la rand acest domeniu a fost invadat de produse de slaba calitate", a declarat Dan Mircescu.
In acest context, conducerea Final Distribution se preocupa permanent de optimizarea proceselor de productie, investitiile planificate in 2015 fiind directionate in acest sens. Astfel, compania va continua sa aloce fonduri pentru achizitia de noi echipamente atat pentru productia accesoriilor de jgheaburi si burlane, cat si in zona de logistica, pentru constructia unei noi hale, in semestrul al doilea al acestui an.
Vanzarile inregistrate in primele cinci luni din 2015 pe segmentul invelitorilor marca Novatik au crescut cu peste 70% fata de aceeasi perioada a anului trecut. "Acest lucru ne confirma faptul ca beneficiarii au inceput sa fie mult mai atenti la solutiile pe care le achizitioneaza, pe fondul experientei acumulate de cei care au construit in perioada anterioara si care au intampinat nenumarate probleme. In majoritatea cazurilor, orice decizie luata tinand cont numai de pret s-a dovedit total gresita si, in final, mai scumpa", a explicat Dan Mircescu.
 
Tendinta de crestere usoara pe piata de tigla metalica
Potrivit datelor Final Distribution, valoarea pietei locale de invelitori a depasit 125 milioane de euro, acoperisurile metalice reprezentand mai mult de jumatate din aceasta suma, corespunzatoare unei cantitati anuale de circa 18 milioane mp. "Piata s-a stabilizat in 2015, poate cu o usoara crestere cantitativa. Segmentul low cost va continua sa aiba o pondere semnificativa, in special din cauza faptului ca sectorul renovarilor din mediul rural constituie o componenta semnificativa a cererii. Pe segmentul produselor premium, in cadrul careia ne desfasuram activitatea, se intrevad semne pozitive, in special datorita proiectelor rezidentiale noi, in cazul carora clientii se orienteaza tot mai mult catre achizitia de sisteme de calitate. De aceea, continuam sa consiliem clientii pentru a alege solutia cea mai potrivita pentru nevoile pe care le au si nu pretul cel mai mic", a mai spus Dan Mircescu.
***
Final Distribution este producatorul sistemelor de invelitori Novatik (tigla metalica in panouri mici, sisteme de jgheaburi si burlane), precum si reprezentantul exclusiv in Romania al marcilor Gerard (tigla metalica cu acoperire de piatra naturala) si Delta (membrane de protectie pentru acoperis si fundatii). Ca urmare a dezvoltarii unui parteneriat de succes cu grupul AHI Roofing din Noua Zeelanda, Final Distribution a ajuns, prin vanzarile Gerard, liderul pietei locale de tigla metalica cu acoperire de piatra din Romania.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter