RO EN
The cart is empty

COILPROFIL a depasit pragul de 10 milioane de euro al afacerilor

Producatorul de profile si sisteme metalice Coilprofil Romania a atins, anul trecut, pragul de 10 milioane de euro al cifrei de afaceri, in crestere cu 16,3% fata de nivelul de 8,6 milioane de euro realizat in 2012. "Aceasta evolutie este in acord cu actiunile intreprinse pe parcursul exercitiului financiar ce tocmai s-a incheiat. Pentru 2014 ne-am propus o noua majorare a vanzarilor, in contextul finalizarii unor investitii importante in prima parte a anului", a declarat Liviu Mistodinis, director executiv al companiei. Potrivit datelor firmei, cele mai importante cresteri inregistrate in 2013 au fost pentru sistemele livrate in sectorul rezidential, respectiv pentru tigla metalica, nuanta preferata de clienti fiind maro inchis mat. "Am consemnat evolutii importante ale vanzarilor de sisteme pluviale Metidro, unde avem capacitate mare de productie, stocuri importante de materie prima de calitate si preturi competitive. Aceasta divizie dispune, in continuare, de resurse importante de crestere", a precizat managerul Coilprofil. Produsele companiei au fost utilizate la proiecte reprezentative din domeniul agriculturii si panificatiei, precum: Arcada - Galati, Magra - Draganesti Vlasca, Golph Trade - Braila, Sap Hayrom - Vladeni etc. Dupa lansarea, in 2013, a sistemelor de invelitoare din tabla prefaltuita in doua variante, Click si Faltz, compania si-a propus diversificarea portofoliului de produse si in acest an, atat pe segmentul rezidential, cat si industrial. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter