RO EN
The cart is empty

TRANSART: Suita de aplicatii proprii integrate intr-o solutie ERP romaneasca

Producatorul clujean de software ERP/ SFA/ WMS/ BI/CRM - Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri din Romania, cu un business estimat sa creasca cu 10% in 2019, pana la 3,85 milioane de euro. Compania este lider de piata pe zona de SFA - aplicatii mobile pentru forta de vanzari si merchandising, dar si unul dintre putinii furnizori de software ERP care acopera semnificativ principalele nevoi ale afacerilor din comert, import si distributie, cu o suita de aplicatii profesionale proprii (B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser si Warehouse Manager WMS), integrate intr-o platforma software ERP romaneasca. Cu o experienta de 22 de ani in industria IT, Transart are, in prezent, 100 de angajati, peste 1.300 de parteneri si clienti, implementari in 35 de tari si mai mult de 13.000 de utilizatori.
Interviu cu Cosmin Jardianu (28 de ani), Marketing & PR Specialist la Transart, si manager cu o experienta profesionala de 4 ani in industria IT, consultanta de business si fonduri europene. De aproape doi ani, Cosmin Jardianu este Membru Asociat in Chartered Institute of Marketing.
 
- Cum se adapteaza companiile de constructii la trendul de digitalizare?
- La nivel general, inca exista perceptia ca afacerile din sectorul constructiilor si al instalatiilor nu sunt tocmai cele mai digitalizate business-uri. Ceea ce era adevarat pana acum ceva timp. In prezent, lucrurile stau cu totul altfel. Ce am observat de-a lungul celor 22 de ani de activitate ca furnizori de solutii software pentru business este ca, in majoritatea cazurilor, promotorii solutiilor de digitalizare sunt companiile din industriile FMCG si farma. Abia apoi acestea sunt adoptate si de alte industrii. Dar si mai interesant este faptul ca firme din industria constructiilor preiau si adapteaza metode si solutii software care sunt folosite cu precadere in industria alimentara, de exemplu. 
 
- Aveti clienti din sectorul constructiilor? Pentru ce solutii opteaza?
- Transart a dezvoltat, in timp, o gama variata de solutii software integrate, care sunt folosite cu succes de cei 157 de clienti pe care ii avem in aceasta zona, indiferent ca sunt constructori, producatori, comercianti sau distribuitori de materiale de constructii si instalatii. Ca exemple de clienti care utilizeaza solutiile Transart sunt Damila, Adimag, Abitare CG, Melinda Instal, Ravago Rom, Novaservis FERRO Group, Dynamic Selling Group, Magdolna Impex, Soudal, Instant International, Monplast, Recobol, Aprov, Radical Grup, Mag Tid Construct, Romdecor Construct, Ergorom Construction Free Star, Bona Lux, Art Granit, Deko Rom International, Astor Com, Ikon Ideea, IDM Dinamic, Gospodarul Istet etc.
 
- Care sunt obiectivele companiei, in perioada urmatoare?
- Transart va continua sa investeasca in dezvoltarea intregului pachet de solutii software pentru business, pentru a ne ajuta clientii sa isi faca treaba din ce in ce mai bine. In perioada urmatoare, ne vom ocupa de promovarea celui mai nou produs al nostru, HERMES CRM, care a fost lansat in 2019, dar si de integrarea inteligentei artificiale in unele din produsele noastre. Vrem, pentru inceput, sa folosim algoritmii AI pentru partea de previziuni/ forecast vanzari, fiindca simtim aceasta nevoie in piata, de a putea face previziuni cat mai exacte in ceea ce priveste veniturile, in special.
 
- Cum evolueaza digitalul pe piata de business din Romania?
- In ultimii ani, discutiile despre inovare si digitalizare in business au luat amploare, fiindca aproape toata lumea si-a dat seama ca daca nu iti digitalizezi procesele de business risti sa dispari de pe piata. In plus, au aparut tot felul de noi tehnologii. E drept ca in Romania rata de adoptie este mai lenta, insa lucrurile se misca si la noi. De exemplu, am vazut cum realitatea augmentata (AR) este folosita de companii din industrie pentru a-i convinge mai usor pe clienti sa cumpere produsele lor. Prin intermediul unei aplicatii instalate pe telefon sau tableta, clientul poate simula in timp real cum ar arata un anumit model de gresie chiar la el in baie. Sau cum ar arata o piesa de mobilier intr-o camera. Si realitatea virtuala (VR) poate fi folosita in aceeasi directie de un constructor care vrea sa arate unor potentiali clienti cum vor arata blocurile, respectiv apartamentele pe care le va construi. Insa pana sa ajungem la astfel de «floricele» tehnologice, este important ca liderii companiilor din sectorul constructiilor si al instalatiilor sa inteleaga faptul ca intai este nevoie sa isi optimizeze la maxim operatiunile de business, prin solutii integrate de transformare digitala. De aceea, Transart a dezvoltat, in timp, o gama variata de solutii software integrate, care sunt folosite cu succes de cei 157 de clienti pe care ii avem in aceasta zona, indiferent ca sunt constructori, producatori, comercianti sau distribuitori de materiale de constructii si instalatii.
 
- Precizati cateva din solutiile pretabile si in domeniul constructiilor.
- Sistemul B-Org ERP - nucleul suitei de produse Transart, care este puternic integrat cu toate modulele/ solutiile pe care le promovam. Pe langa partea de gestiune a stocurilor extrem de bine organizata si exacta, clientii Transart apreciaza ca produsul este stabil, rapid si exact. De aceea il folosesc ca un instrument strategic de luare a deciziilor de business in legatura cu stocurile, vanzarile, aprovizionare, trasabilitatea loturilor si multe alte lucruri. HERMES Sales Force Automation (SFA) este solutia mobila de crestere a vanzarilor pentru firmele de distributie care folosesc agenti de teren. Acest produs este liderul pietei din Romania si una dintre cele mai importante solutii de acest tip, din Europa. HERMES Retail Execution este solutia mobila prin intermediul careia oameni de merchandising colecteaza in timp real date si imagini, direct din magazine, HERMES CRM este aplicatia mobila ce permite realizarea de vanzari consultative. De exemplu, unele companii isi trimit oamenii la santiere si, pe baza discutiilor, realizeaza pe loc oferta de vanzare pentru constructor. Aceasta este vizibila si in ERP, astfel ca de indata ce este acceptata, lucrurile incep sa se puna in miscare pentru a livra comanda catre client. Interfetele EDI, pe care le livram, automatizeaza schimbul de documente in format electronic (comenzi, facturi, avize) intre un producator/ distribuitor care utilizeaza sistemul ERP Transart si marii retaileri din bricolaj precum Dedeman, Leroy Merlin, Brico Depot, Hornbach etc. Solutia noastra de Business Intelligence redefineste modul in care managerii se uita la datele din rapoartele de business si la indicatorii de performanta. Atunci cand un manager vrea sa afle, de exemplu, datele despre vanzari, are la dispozitie rapoarte grafice si harti interactive, care sunt actualizate in timp real. CORTEX Demand Signal Management System (DSiM) este o solutie pentru producatorii de materiale de constructii/ instalatii. Transart CORTEX integreaza datele de sell-out de la distribuitori indiferent de ERP-ul pe care il folosesc acestia. Apoi le unifica, curata, consolideaza si le transforma in rapoarte cu ajutorul carora se pot analiza cu usurinta toate datele de vanzari la nivel global. Aici se pot integra date din multiple surse precum: date de piata de la Nielsen, informatii despre Sell-In, date proprii de vanzari etc. SALES HUB este o solutie inovatoare pentru producatorii care vor sa obtina avantaje competitive. SALES HUB unifica informatii din surse interne si externe de date, ofera toate informatiile necesare pentru optimizarea timpului alocat pentru definirea si implementarea politicilor comerciale. Dar poate si mai important e faptul ca redefineste si transforma relatia dintre vanzari, marketing si canalele de distributie (Modern Trade & Traditional Trade). Clientii Transart din industrie utilizeaza un mix dintre solutiile noastre. Pentru ultimele doua solutii noi estimam ca e doar o chestiune de timp pana cand si industria de constructii va incepe sa le adopte, la fel cum au facut si cei din zona de FMCG.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter