Cresterea de pe pietele din Europa si America de Nord a ajutat compania Volvo Construction Equipment sa inregistreze un nivel solid al vanzarilor si castigurilor, precum si o imbunatatire a livrarilor in trimestrul al doilea al anului 2019.
Progresele inregistrate pe pietele cheie din Europa si America de Nord, coroborate cu accentul puternic pus pe serviciile oferite, flexibilitatea volumelor in sistemul industrial si un control strict al costurilor, au ajutat compania Volvo Construction Equipment (Volvo CE) sa raporteze o performanta totala buna in cadrul rezultatelor pe trimestrul al doilea din 2019.
Vanzarile nete in trimestrul al doilea au crescut cu 10%, atingand cifra de 26.814 milioane SEK (de la 24.403 milioane SEK in trimestrul al doilea al anului 2018). Veniturile din exploatare au continuat, la randul lor, sa aiba o traiectorie ascendenta, atingand in aceasta perioada cifra de 4.153 milioane, in crestere de la cele 3.675 milioane raportate in aceeasi perioada a anului precedent. Aceasta s-a transpus intr-o marja operationala de 15,5% (15,1%).
Trimestrul al doilea al anului 2019 a inregistrat o crestere de 6% a nivelului comenzilor per ansamblu, cu un spor de 28% al comenzilor pentru produsele marca SDLG. Nivelul comenzilor a atins un nivel deosebit de inalt in China, unde a crescut cu 21% care urmare a cererii puternice pentru excavatoarele si incarcatoarele compacte marca SDLG. Cresterea inregistrata in China si cererea stabila din Europa si America de Nord au sporit nivelul livrarilor cu 12% in aceasta perioada.
Dezvoltarea pietei
Al doilea trimestru al anului 2019 a inregistrat o crestere pe continentul european si cel nord-american, cu un usor declin in Asia (cu exceptia Chinei). De la inceputul anului pana in luna mai, cererea pentru utilaje de constructii in Europa a crescut cu 5% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, iar cererea de excavatoare de talie mare, echipamente de drum si camioane articulate a dus la o crestere cu 7% a pietei nord americane. Cererea pe piata sud americana a crescut cu 6%, in timp ce piata asiatica (cu exceptia Chinei) a inregistrat o scadere de 11% comparativ cu anul precedent. Nivelul cererii pe piata chineza a crescut cu 8% datorita sporului inregistrat in segmentul dedicat excavatoarelor compacte.
„Volvo CE a continuat sa se bucure de o crestere a nivelului vanzarilor si o imbunatatire a profitabilitatii in trimestrul al doilea”, a comentat d-nul Melker Jernberg, Presedintele companiei Volvo CE. „Flexibilitatea volumelor din sistemul industrial si controlul strict al costurilor vor continua sa fie in centrul atentiei si in a doua jumatate a anului.”