RO EN
The cart is empty

COLLIERS isi extinde portofoliul si preia in administrare Business Garden Bucharest

Compania de consultanta imobiliara Colliers International Romania a fost desemnata sa ofere servicii de property management pentru Business Garden Bucharest, cel mai nou complex de birouri dezvoltat de Vastint Romania, in zona Orhideea din Bucuresti. Astfel, Colliers ajunge la un portofoliu administrat de peste 400.000 mp si isi consolideaza activitatea de property management pentru birouri in zona de Centru-Vest a Capitalei.
Birourile Business Garden Bucharest, pre-certificate LEED Platinum, reprezinta primul proiect de tip „Business Garden” din Romania si al saselea proiect din seria cu acelasi nume dezvoltata de Vastint in mai multe orase din Europa.
„Business Garden Bucharest este un proiect valoros din punct de vedere al conceptului, al locatiei si al facilitatilor. Suprafetele verzi, zonele pentru activitati recreative, si nu numai, pot transforma proiectul dintr-un complex de birouri intr-o adevarata experienta pentru angajati. Divizia de property management a Colliers isi propune ca, prin serviciile oferite, sa sustina misiunea echipei Vastint de a dezvolta un mediu propice pentru crearea si cresterea unei comunitati, astfel incat timpul petrecut la birou de catre angajatii companiilor chiriase sa fie cel mai placut, iar performantele Business Garden Bucharest sa fie cat mai bune”, a declarat Oana Adjudeanu, Director Property Management in cadrul departamentului Real Estate Management Services al Colliers International.
„De asemenea, preluarea administrarii complexului marcheaza inca un pas spre consolidarea atat a pozitiei Colliers pe segmentul administrarii spatiilor de birouri de clasa A, cat si a portofoliului administrat, care se extinde acum la peste 400.000 mp, cu peste 300.000 mp reprezentand spatii de birouri”, a adaugat Oana Adjudeanu.
Localizat in cartierul de afaceri din zona de centru-vest a Capitalei, la intersectia dintre Calea Plevnei si Pasajul Basarab si in apropiere de Galeria Comerciala Carrefour Orhideea, complexul include trei cladiri de birouri clasa A de 10 niveluri si cu o suprafata totala inchiriabila de aproape 43.000 mp, cu servicii publice si comerciale disponibile la parter. Cladirile sunt inconjurate de o gradina interioara cu zone verzi generoase, alei pietonale cu banci si Wi-Fi amenajate pentru activitati recreative. Proiectul Business Garden Bucharest dispune de parcare spatioasa, care include si locuri prioritare si puncte de incarcare pentru masini electrice.
„Suntem foarte bucurosi sa ajungem la o noua etapa importanta, si anume livrarea celui de-al doilea proiect din Romania – Business Garden Bucharest. Acum intampinam primii chiriasi, avand alaturi de noi echipa de property management a Colliers, pe care am ales-o sa administreze proiectul in urma unei analize aprofundate a pietei de servicii de property management, o piata care este intr-adevar una foarte competitiva”, a declarat Antoniu Panait, General Manager Vastint Romania.
Ca parte a mandatului de property management pentru cei 43.000 mp de spatii de birouri ai Business Garden Bucharest, echipa de Real Estate Management Services din cadrul Colliers va gestiona relatia dintre proprietar, furnizori si chiriasi actuali sau potentiali, oferind servicii integrate, de la supervizare operationala, servicii financiare si raportare catre proprietar.
Portofoliul administrat de Colliers International mai include: The Bridge, Hermes Business Campus, Stefan cel Mare Building, Art Business Center (Ponderas Academic Hospital), Phoenix Tower si Construdava, Airport Smart Offices, Domenii Offices, Jules Michelet Office Building, Casa Mosilor Office Building, Allianz Office Building Brasov si Vox Technology Park din Timisoara, precum si trei parcuri industriale in Timisoara, Brasov si Arad.
Colliers International Group Inc. (NASDAQ: CIGI) (TSX: CIGI) este unul dintre liderii globali in domeniul consultantei imobiliare si al managementului investitiilor. Cu operatiuni in 68 de tari, cei 14.000 specialisti intreprinzatori lucreaza impreuna pentru a oferi consultanta si servicii de specialitate pentru a maximiza valoarea proprietatii pentru chiriasi, proprietari si investitori. Timp de peste 20 de ani, echipa noastra experimentata de management, care detine peste 40% din capitalul nostru, a oferit actionarilor cele mai mari randamente anualizate din industrie. In 2018, veniturile corporate au fost de 2,8 miliarde de dolari (3,3 miliarde de dolari inclusiv afiliatii), cu active gestionate de peste 26 miliarde de dolari.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter