RO EN
The cart is empty

NOVA IMOBILIARE: Noul Colosseum Mall - o investitie de 30 milioane euro

Managementul companiei Nova Imobiliare - proprietara parcului de retail Colosseum, din Chitila - a anuntat ca urmeaza sa efectueze o investitie de 30 de milioane de euro, in vederea dezvoltarii Colosseum Mall, iar lucrarile vor incepe in semestrul al doilea din 2018, pentru a se finaliza in primul semestru al anului viitor.
Potrivit unui comunicat al Nova Imobiliare (societate controlata de omul de afaceri britanic, de origine cipriota, Panico Panayi), lucrarile vizeaza realizarea unei noi zone comerciale, ce va purta denumirea de Colosseum Mall, dar si a unei zone de birouri. Dupa finalizare, parcul de retail va avea o suprafata inchiriabila totala de 54.500 mp. Colosseum Mall va fi dezvoltat preponderent pe un singur nivel, cu exceptia cinematografului si a salii de fitness care vor fi amplasate la etaj, in completarea zonei de restaurante.
In plus, noua extindere presupune si definitivarea unor spatii de birouri, din clasa A, pe o suprafata de 1.500 mp, destinate operatorilor din sistemul medical privat.
De altfel, compania poarta deja discutii pentru inchirierea a peste 75% din suprafata inchiriabila. Printre chiriasii anuntati sunt World Class si Happy Cinema.
„Ne aflam intr-o etapa de maturizare a pietei de retail, iar dezvoltarea parcului comercial Colosseum survine pe fondul rezultatelor bune obtinute in ultimii ani si, totodata, a cererii in crestere de spatii comerciale in aceasta zona a Capitalei. Noul proiect se bucura de sprijinul retailerilor si al clientilor. Scopul nostru este de a consolida si confirma pozitia strategica pe care Colosseum Retail Park o ocupa in prezent ca principala destinatie comerciala din nord-vestul Bucurestiului", a declarat Mihai Dinu, directorul Colosseum Retail Park.
„Colosseum Mall va fi deschis in prima jumatate a anului 2019 si va aduce un concept nou si modern de retail, pe o piata sofisticata, cum este cea din Bucuresti. Ne concentram sa oferim clientilor nostri experiente excelente de shopping si petrecere a timpului liber, avand un mix de chiriasi personalizat de restaurante si fast-food, distractie, precum si unele dintre cele mai cunoscute branduri locale si internationale de imbracaminte si accesorii care opereaza in prezent pe piata din Romania. Am primit raspunsuri pozitive din partea unora dintre cei mai mari operatori activi pe segmentul de fashion si petrecere a timpului liber. Operatorul roman de cinematografe multiplex «Happy Cinema» si cel mai mare operator de fitness din Romania, «World Class», vor completa componenta de facilitati recreative a centrului comercial. Vom anunta in scurt timp brandurile care vor fi gazduite in acest proiect inedit ce urmeaza sa prinda contur in nord-cestul Capitalei”, a precizat Doinita Ilie - MRICS, Leasing Manager Jones Lang La Salle. 
***
Colosseum Mall face parte dintr-un proiect mai amplu de dezvoltare mixta pe termen mediu si lung, ce cuprinde zonele de comercial, office si rezidential. Odata cu dezvoltarea proiectului Colosseum Mall, suprafata inchiriabila a parcului comercial va totaliza, la momentul finalizarii, 54.500 mp. Ca urmare a extinderii suprafetei comerciale, parcarea exterioara va fi suplimentata cu 750 de locuri, astfel incat la final vor exista in total 2.760 de locuri de parcare.
Potrivit informatiilor disponibile,  parcul de retail Colosseum s-a dezvoltat pe un teren de 62 de hectare, amplasat pe Soseaua Chitilei si cumparat de omul de afaceri Panico Panayi in anul 2003. Inainte de momentul declansarii recesiunii (in 2009), proprietarul Nova Imobiliare urmarea sa dezvolte un proiect evaluat la cel putin 350 de milioane de euro, ca valoare a investitiei. Actualmente, Colosseum Retail Park are o suprafata de peste 53.000 mp.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter