RO EN
The cart is empty

Activ Property aniverseaza 30 de ani si estimeaza afaceri de 1,5 milioane euro

Activ Property Services, una dintre principalele companii de consultanta imobiliara din Romania, a implinit in aceasta luna 30 de ani de existenta si raporteaza o cifra de afaceri in crestere cu 35% fata de anul anterior, consolidandu-si pozitia in Top 10 companii de profil la nivel national.
In anul 2022, compania cu sediul central in Bucuresti si doua sedii regionale la Timisoara si Cluj-Napoca, a inregistrat o cifra de afaceri de 1,15 milioane Euro. Veniturile pentru anul 2022 au provenit din (40%) activitati legate de inchirierea spatiilor de birouri, (30%) inchirierea spatiilor industriale, (20%) a rapoartelor de evaluare si servicii de consultanta si (10%) inchirierea spatiilor comerciale.
“In 2022 am continuat eforturile de a consolida departamentele companiei si de a creste productivitatea per angajat, inregistrand o crestere in special in segmentul de inchirieri birouri si proprietati industriale” declara Razvan Gheorghe, fondatorul si managerul Activ Property Services.
„Portofoliul nostru include un numar de peste 500 de cladiri de birouri la nivel national, cu un total de peste 4 milioane m2, pentru care reprezentam proprietarii” declara Florian Gheorghe (foto), managerul departamentului de birouri. Portofoliul cuprinde principalele cladiri de clasa A si B din Bucuresti (410), Cluj-Napoca (40), Timisoara (25), dar si din alte orase (Brasov, Constanta, Sibiu, Oradea etc.). Principalele domenii care ne contacteaza pentru inchirierea de spatii de birouri sunt companiile de IT&C, domeniile liberale (avocatura, consultanta), farma si operatori medicali, R&D, comert.
“In ceea ce priveste zona industriala, portofoliul companiei include un numar de aprox. 300 de hale individuale si parcuri industriale in principalele piete industriale de la nivel national, insumand aproximativ 5 milioane m2” declara Cosmin Dinu, managerul departamentului de proprietati industriale.
„In acesti 30 de ani de activitate, compania noastra a traversat numeroase perioade de crestere si variatii ale pietei, schimbari de brand si actionariat, avand insa avantajul mentinerii pe termen lung a liderilor in jurul carora s-a dezvoltat firma.” spune Razvan Gheorghe. Timp de 20 de ani, intre 1995 si 2016, compania noastra a fost birou afiliat si apoi biroul direct al Cushman & Wakefield in Romania, ulterior compania intrand in parteneriat cu GVA Woldwide, iar din 2020 fiind parte a retelei internationale de consultanti in segmentul comercial TCN Worldwide.
Compania noastra a intermediat numeroase tranzactii majore, printre care amintim inchirierea spatiilor de retail ale Jumbo (11.180m2) din West Park Bucuresti, H&M la Winmarkt Ramnicu Valcea (2.500 m2) sau Lensa la parterul cladirii U-Center 1 (900 m2), inchirieri de spatii de birouri precum Renault Technologie (13.900 m2), Continental (7.7.00 m2) sau Tech Mahindra (2.900 m2).
Printre principalele tranzactii din ultimii ani in sectorul industrial, putem aminti: 2020 - Huf Arad – 20.000 mp, 2022 - Farplas Automotive Pitesti – lease 6.250 mp sau SLS Cargo Bucuresti extindere - 7.500 mp.”
Consolidarea birourilor Nokia (fost Alcatel) din Timisoara intr-un singur sediu reprezinta una dintre tranzactiile speciale de birouri realizate de compania noastra in ultimii ani, insumand o suprafata totala de birouri de 27.000 m2. Noul campusul Nokia a luat nastere printr-o serie de tranzactii de inchiriere si expansiune intermediate in perioada 2015-2018 de Felicia Vasiu, managerul biroului nostru din Timisoara.
La 30 de ani de la infiintare, compania este in plin avant de crestere a cotei de piata si de consolidare a principalelor departamente in jurul unor echipe intinerite, dezvoltate in jurul membrilor fondatori. Compania estimeaza o cifra de afaceri de 1,5 milioane euro pentru anul 2023.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter