RO EN
Košík je prázdný

Workspace Studio mizeaza pe o crestere de 10% a cifrei de afaceri, la 11 mil. euro

Prin fuziunea a doua nume iconice de design, Knoll si Herman Miller, Workspace Studio devine Certified Dealer al grupului MillerKnoll in Romania. Workspace Studio isi extinde astfel portofoliul cu aproape 20 de branduri de design si propune o oferta completa de mobilier si solutii de amenajari premium si ergonomice. Odata cu extinderea gamei, Workspace Studio va adresa piata interesata de piese de calitate pe toate verticalele, atat proiectele de pe segmentul office, cat si proiecte complexe din comercial si rezidential de lux. Pentru acest an, Grupul Workspace Studio mizeaza pe o cifra de afaceri de peste 11 milioane de euro, cu o crestere de peste 10% fata de 2021.
De la debutul pandemiei, amenajarile de birouri s-au schimbat considerabil, indreptandu-se spre functionalitate, reconversie a spatiului si crearea de spatii de colaborare. Confortabile, mai putin formale, care sa stimuleze creativitatea, inovatia, mentoratul si schimbul de idei, acestea imprumuta componente din amenajarile rezidentiale si de lounge precum canapele, fotolii, masute de cafea sau decoratiuni. Tendinta se remarca si in sens invers, zonele de birou din locuinte fiind mai delimitate si cu suprafete mai mari.
 
Spatii mai mici, dar cu focus pe design si calitate
Procesul de revenire a angajatilor in birouri este sustinut de organizatii prin amenajari cu calitate crescuta, trend observat inca de anii trecuti. In 2022, se remarca o crestere atat a suprafetelor alocate angajatilor, care se traduce in spatii mai largi si mai aerisite, cat si o inclinatie pronuntata spre includerea in proiecte a unor pieselor de mobilier cu design premium, asa numitele piese statement.
In timp ce suprafetele office totale au scazut in medie cu cca. 25%, amenajarile au fost regandite pentru un numar mai redus de angajati prezenti la birou, urmare a adoptiei generalizate a sistemului de munca hibrid. Astfel, suprafetele medii alocate per angajat au crescut la 13-15 mp, fata de cca. 10 mp inainte de pandemie, iar bugetul mediu a ajuns la peste 1800 euro/post de lucru, in crestere cu 20% fata de 2021.
Spatiile individuale de lucru reprezinta aproximativ 40% din totalul suprafetei de birouri, in timp ce mai mult de jumatate din suprafata este ocupata de spatiile comune, multifunctionale. Acestea pot indeplini atat roluri formale, cat si informale, cum sunt spatiile de relaxare, nelipsite in biroul anului 2022, cand conceptul wellbeing este tot mai integrat in viata angajatului.
Ultimii doi ani au adus o transformare majora, cu limite tot mai estompate intre spatiile in care traim si lucram. Majoritatea proiectelor din prima parte a acestui an au avut trei caracteristici esentiale: ergonomie, design premium si o intrepatrundere a elementelor clasice rezidentiale in zona office, si a celor office in cea rezidentiala. Am amenajat birouri in locuinte si spatii specifice zonei rezidentiale - biblioteci, spatii tip living, sali dedicate activitatilor sportive, terase - in birourile organizatiilor. In calitate de dealer certificat MillerKnoll, putem sa integram intr-un mod foarte eficient piese de lux, cu design iconic, de la Knoll si Herman Miller, alaturi de piese de calitate cu preturi accesibile, de la HAY, Muuto si multe alte branduri. Iar rezultatul se traduce in spatii spectaculoase, in care oamenii isi doresc sa se afle, care ii inspira si le stimuleaza creativitatea”, a precizat Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.
 
Pariu pe design premium pe toate segmentele de piata
Odata cu accesul facil la suita de branduri de mobilier si amenajari din grupul MillerKnoll, Workspace Studio mizeaza pe cresterea adoptiei designului de calitate toate verticalele pietei de amenajari si design de interior. In acest context, compania estimeaza cresterea ponderii proiectelor pe segmentul rezidential si comercial. Segmentul rezidential, care a luat amploare in ultimii doi ani alimentat de munca remote, genereaza in prezent 5-7% din afacerile grupului. Pana la finalul anului viitor, amenajarile comerciale si rezidentiale premium si de lux vor genera 10-15% din afacerile totale ale Workspace Studio.
„Indiferent de circumstantele socio-economice, designul de calitate va continua sa creasca in Romania in urmatorii ani. Oamenii vor piese remarcabile, de calitate. Le doresc nu doar ca investitie in sensul clasic, pentru ca nu isi pierd valoarea, ci ca o investitie in propria persoana, in confort si starea de bine, de care sunt tot mai preocupati. MillerKnoll este dedicata sustinerii designului de calitate, construit pe sustenabilitate, incluziune si orientare catre individ”, spune Horatiu Didea.
Cele 17 nume reunite sub umbrela MillerKnoll reprezinta peste 100 de ani de cercetare in design, fiecare aducand o perspectiva unica si o gama de produse diversificat si versatil, cu o abordare durabila, sustenabila, atat pe domeniul rezidential, cat si pe segmentul office sau comercial.
Printre brandurile reprezentate de Workspace Studio incepand din luna iunie fac parte Knoll, Muuto, maharam, Geiger, Edelman, care se alatura brandurilor Herman Miller, HAY, NoughtOne sau Framery si multor altora. Portofoliul Workspace Studio este astfel unul complet, cu birouri si scaune ergonomice, canapele, fotolii, mobilier pentru terasa si gradina, corpuri de iluminat, dar si partitii, solutii acustice, cabine fonice, covoare, draperii, tapet sau mobilier dedicat depozitarii.
„Exista o cerere tot mai mare pe piata din Romania de mobilier premium, atat pentru amenajarile de birouri, cat si pentru cele rezidentiale. Pe segmentul B2B, acest lucru vine ca o compensare a micsorarii suprafetelor totale ale birourilor, pe fondul schimbarilor din piata muncii, dar si a dorintei companiilor de a-si readuce angajatii la birou in spatii atipice, atractive. Fuziunea la nivel global intre doua nume de referinta in designul de mobilier - Knoll, respectiv Herman Miller - a contribuit la crearea unui conglomerat de branduri iconice si un portofoliu de produse fara egal in piata internationala. Pentru noi aceasta inseamna ca vom putea asigura clientilor nostri servicii complete in amenajare, indiferent ca vorbim despre amenajarea birourilor, a spatiilor comerciale sau despre segmentul rezidential luxury”, a adaugat Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter