RO EN
Košík je prázdný

SARCOM: Cifra de afaceri de 30 milioane de lei, in 2010

Raspunzand unor intrebari referitoare la evolutia pietei de vopsele in 2010, ec. Potop Marinica, director general al Sarcom, apreciaza ca segmentul specific a scazut cu 15%-20%, iar pentru 2011 previzioneaza o mentinere a nivelului consemnat anul trecut, urmand ca in 2012 sa se inregistreze o crestere de 3%. Compania a realizat livrari importante in zonele Banat, Transilvania, Moldova, Bucuresti si Oltenia, in timp ce in judetele Cluj, Constanta sau Prahova, vanzarile au fost mult mai reduse. In 2010, societatea a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de lei, iar in 2011 preconizeaza o mentinere a acesteia.
 
ec. Potop Marinica, director general al Sarcom: “In 2010 segmentul specific a scazut cu 15%-20%, iar pentru 2011 previzionam o mentinere a nivelului consemnat anul trecut, urmand ca in 2012 sa se inregistreze o crestere de 3%. In 2010, comparativ cu 2009, volumul livrarilor a scazut cu 4%. Produsele noastre sunt distribuite la nivel national. Sunt diferente de vanzare intre regiuni, dar acestea nu se refera neaparat la cererea diferita, ci mai mult la modul in care distribuitorii isi desfasoara activitatea. De exemplu, inregistram livrari importante in zonele Banat, Transilvania, Moldova, Bucuresti si Oltenia, in timp ce in judetele Cluj, Constanta sau Prahova, vanzarile sunt mult mai reduse. Cele mai solicitate produse din portofoliu au fost reprezentate de vopselele lavabile si tencuielile decorative, care au reprezentat circa 70% din total. In 2010 am inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de lei, iar in 2011 preconizam ca aceasta sa se mentina la acelasi nivel. Pentru intervalul urmator am alocat fonduri importante in vederea achizitiei/modernizarii unor masini si instalatii de productie / ambalare, pregatind si lansarea a trei sortimente noi. Avand 17 ani de experienta in domeniul productiei de lacuri si vopsele, suntem printre primii sase fabricanti din Romania. Firma livreaza, prin intermediul marcilor Sticky si Coral, o gama larga de produse: vopsele lavabile si alchidice, grunduri, lacuri, diluanti, adezivi, solutii antimucegai, tencuieli decorative si coloranti.”

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter