RO EN
Košík je prázdný

REHAU reduce emisiile cu 30% si va recicla cu 15% mai mult pana in anul 2025

Cu o istorie de peste 70 de ani la nivel mondial si peste doua decenii si jumatate de prezenta pe piata locala, REHAU - lider industrial in domeniul polimerilor - si-a facut un scop si un obiectiv central al strategiei de grup din asigurarea confortului beneficiarilor, prin progresul ingineresc, in conditiile respectarii celor mai inalte standarde in materie de sustenabilitate si economie circulara. REHAU este un pionier in ceea ce priveste procesele de reciclare sustenabila in sectorul tamplariei termoizolante si solutiilor pentru ferestre, prin utilizarea de material recuperat din ferestrele inlocuite. Controlul proceselor de reciclare este complet, iar obiectivul declarat al companiei este acela de a creste in continuare proportia de PVC-dur (U-PVC) reciclat in sistemele de ferestre, dezvoltate de expertii grupului. Totodata, prin utilizarea celor mai noi tehnologii inteligente in procesele de productie, solutiile REHAU respecta standarde inalte in planul eficientei energetice a cladirilor. Din aceasta perspectiva, compania beneficiaza de o fereastra de oportunitate in zona cladirilor cu consum de energie aproape nul (nZEB).
 
Reciclare si reutilizare, mecanisme de baza ale economiei circulare
In contextul actual, in care lumea se confrunta cu tot mai multe provocari legate de poluare si de fenomenul de incalzire globala, REHAU a inteles ca modul in care sunt utilizate si gestionate materialele folosite in productie trebuie regandit. In consecinta, grupul german a initiat o activitate de pionierat in ceea ce priveste modalitatile noi si sustenabile de reutilizare a materialelor si dezvoltarea unui circuit inchis in cadrul proceselor proprii de fabricatie. REHAU s-a concentrat, de-a lungul intregii sale istorii, pe incurajarea unei economii circulare eficiente, care sa permita utilizarea la maximum a resurselor, prin refolosirea materialelor existente, mai degraba decat achizitia de materie prima „virgina”, care sa duca la cresterea consumului de resurse naturale rare. Abordarea respectiva exercita un impact direct in ceea ce priveste diminuarea amprentei de carbon, prin aceasta abordare emisiile de gaze cu efect de sera fiind diminuate cu pana la 88%, cu efect direct asupra limitarii fenomenului de incalzire globala. Astfel, REHAU reuseste sa-si reduca in mod constant consumul de energie si resurse, stabilind ca obiectiv clar diminuarea emisiilor de dioxid de carbon cu cel putin 30% pana in 2025, precum si de cresterea ratei de reciclare cu 15%, in acelasi interval.
 
 
Astfel, compania se aliniaza tintelor climatice impuse prin pactul verde european (cunoscut sub numele de „Green Deal”) si sprijina tranzitia catre energia „verde”, sustinuta prin Acordul de la Paris - document referitor la schimbarile climatice. REHAU a investit in activitati specifice de reciclare in Marea Britanie, Germania si Polonia, pentru a-si asigura materia prima necesara, in cadrul unei economii circulare bine articulate. In 2018, divizia Window Solutions a primit eticheta de produs de la VinylPlus, pentru constientizarea responsabilitatii ecologice in productia, reciclarea si dezvoltarea produselor. Astfel, toate cele patru fabrici de profile pentru ferestre din Europa, precum si numeroasele solutii pentru tamplarie de la REHAU au fost certificate, incluzand aici si modelele armate cu fibra de sticla (in sistem patentat RAU - FIPRO), cum ar fi, de exemplu, GENEO.
 
Inovatie pentru confort sporit in propria casa
De peste 60 de ani, grupul german si-a dezvoltat in mod continuu procesul de productie, pentru crearea unor profile performante, care sa contribuie la cresterea nivelului de sustenabilitate a ferestrelor pe care le integreaza. Astfel, potrivit datelor furnizate de companie, in prezent 40% din profilele produse si comercializate sunt realizate in proportii cuprinse intre 40% si 75% din material reciclat - proces ce a permis reducerea anuala cu 97.000 de tone a emisiilor de dioxid de carbon. De asemenea, pentru a marca ferestrele executate din material reciclat a fost introdusa eticheta EcoPuls. In mod suplimentar fata de beneficiile incontestabile in ceea ce priveste protectia mediului, divizia Window Solutions din cadrul REHAU acorda o atentie la fel de mare confortului si satisfactiei clientului final. Solutiile pentru ferestre ofera atat beneficii legate de consumul de energie al cladirilor, cat si de posibilitatea de personalizare a ansamblurilor de tamplarie termoizolanta in ceea ce priveste forma si finisajele, venind, astfel, in intampinarea celor mai exigente solicitari ale arhitectilor si beneficiarilor finali. Divizia Window Solutions functioneaza sub deviza “Create Difference. Grow Business”. Potrivit oficialilor REHAU, diferentierea constituie un element strategic vital pentru cresterea competitivitatii pe piata mondiala de profil. Astfel, compania a inteles ca daca beneficiarii sunt convinsi de performantele solutiilor premium, inovatoare si durabile, atunci aceasta se va transpune in mod automat in economii importante de timp si personal in procesele de implementare a acelor solutii, ceea ce exercita un impact direct asupra succesului de piata al grupului.
 
 
Deviza REHAU: Cat mai aproape de clienti!
REHAU Romania pregateste noi investitii ce vizeaza inclusiv activitatea de pe piata din Romania, cu scopul de a ajunge mai aproape de clientii sai. Astfel, compania continua sa isi extinda activitatea pe plan local si va realiza o investitie de aproximativ 10 milioane de euro, in judetul Sibiu. In mod concret, a fost luata decizia de construire a unui hub regional, pentru a deservi mai usor piata si clientii, precum si pentru a fi mai aproape de infrastructura rutiera europeana. Dupa finalizarea lucrarilor de executie a acestui obiectiv amplasat in centrul tarii, REHAU va renunta la sediile administrative actuale (din Tunari si Apahida) si isi va muta birourile in zonele centrale ale oraselor Bucuresti si Cluj-Napoca, in dorinta de a facilita accesul angajatilor - si nu numai - la sediile companiei. Investitia de la Sibiu are ca scop o extindere a capacitatilor de productie, a serviciilor si logisticii in Romania, pentru a deservi mai bine si mai rapid atat clientii locali, cat si pe cei din Europa de Est. Investitia va fi finalizata in cursul anului 2022. In prezent, procesul se afla in etapa de planificare.
 
Virgil Lazareanu - Manager of Sales, Window Solutions Division, REHAU Romania: „Ne dorim ca fiecare persoana sa aiba sansa de a beneficia de produsele REHAU, astfel incat urmarim ca progresul nostru in materie de ferestre si usi sa fie cunoscut de cat mai multi consumatori, prin intermediul partenerilor nostri. Suntem profesionistii care au gasit, gasesc si vor gasi in continuare solutii pentru cele mai provocatoare situatii, iar oamenii trebuie sa stie ca viata alaturi de produsele ce integreaza solutiile noastre este mai buna. Este foarte important ca acestia sa cunoasca toate detaliile care stau in spatele dezvoltarii tehnologiei REHAU Window Solutions, de la diversificarea continua a ofertei, la productia sustenabila si pana la dezvoltarea de sisteme capabile sa asigure un consum de energie cat mai scazut. Consideram ca toate aceste elemente alcatuiesc cartea de vizita a unui brand si a produselor sale, iar aceasta carte de vizita face diferenta atunci cand vine momentul luarii unei decizii pentru alegerea ferestrelor potrivite pentru o locuinta. Pe scurt, REHAU s-a angajat ca prin progresul ingineresc pe care il promoveaza sa sporeasca confortul oamenilor in viata lor cotidiana”.
 
 
GENEO - sisteme REHAU pentru ferestre performante, certificate conform standardului de case pasive
Spatiu suplimentar prin profilele culisante din seria SYNEGO SLIDE
Inovatia REHAU in zona profilelor destinate executiei de ferestre este fidel ilustrata de performanta profilelor GENEO. Aceasta solutie patentata asigura, pe langa gradul ridicat de termoizolare, o stabilitate dimensionala maxima, fara a folosi ranforsari din otel. Se obtine, astfel, o fereastra usoara, care permite reducerea cu pana la 76% a consumului energetic si garanteaza diminuarea de 24 de ori a poluarii fonice.
Gama GENEO demonstreaza ca performantele profilului depasesc, din punct de vedere al importantei, argumentul de marketing al numarului de camere de izolare.
Ferestrele GENEO ofera inclusiv un grad ridicat de protectie antiefractie, incadrandu-se in clasa RC3 si sunt disponibile in versiunea certificata pentru case pasive, in cazul echiparii cu panouri vitrate triplustratificate, cu o grosime a pachetului de maximum 53 mm.
REHAU Window Solutions acorda o atentie sporita noilor tendinte aparute pe piata rezidentiala, orientandu-si atentia catre sisteme care favorizeaza realizarea unor economii de spatiu. Astfel, compania promoveaza seria glisanta SYNEGO SLIDE, special dezvoltata pentru a maximiza spatiul disponibil dintr-o unitate rezidentiala si pentru a asigura beneficiarului o mai mare libertate in ceea ce priveste amenajarea locuintei.
Coeficientul de transfer termic la nivelul ramei/cercevelei ajunge pana la 1,3 W/mpK, astfel incat transferul de caldura catre exterior este minimizat. In ceea ce priveste fonoizolarea, SYNEGO SLIDE are un indice de reductie acustica Rw de 43 dB, 
care corespunde unei diminuari de pana la 20 de ori a zgomotelor deranjante.
Toate noutatile din portofoliul REHAU Window Solutions sunt finisate intr-o mare diversitate de tipuri de suprafete si culori din gama KALEIDO COLOR, oferind clientilor peste 400 de optiuni de design. Personalizarea produselor este un alt domeniu in care divizia de profile pentru ferestre din cadrul grupului inoveaza in mod constant, astfel incat fiecare consumator sa-si poata personaliza, fara constrangeri, forma si finisajul ferestrei.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter