RO EN
Košík je prázdný

NOU! Analiza pietei de caramida si BCA pe anul 2015

Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Agenda Constructiilor la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Pro BCA, Celco, Macon, Xella Ro, Brikston Construction Solutions, Wienerberger Sisteme de Caramizi, Cemacon si altele. Totodata, sunt disponibile informatii furnizate de alti operatori ai pietei, respectiv de Organizatia Patronala a Producatorilor de BCA (Pro BCA). Vanzarile de pe piata locala a materialelor pentru zidarie (caramida si BCA) au inregistrat o crestere medie de circa 3%, context in care sectorul a ajuns la maximum 150 milioane de euro, fata de nivelul de 140 milioane de euro consemnat in 2013. Cele doua segmente (blocurile ceramice si din BCA) si-au continuat, insa, evolutia in mod diferit. Astfel, daca producatorii de caramida au inregistrat evolutii medii de 3%-5% ale cifrelor de afaceri, situatia de pe piata de BCA a fost putin mai buna, cei mai multi operatori din domeniu indicand evolutii medii de 7% ale vanzarilor specifice. Pentru 2015, competitorii de pe ambele piete estimeaza evolutii usoare, de maximum 5%. Din punct de vedere cantitativ, piata locala de blocuri ceramice s-a situat, la finele anului 2014, la aproximativ doua milioane de metri cubi, in crestere cu 3% fata de 2013, nivel corespunzator unei valori de 69 milioane de euro, in timp ce segmentul blocurilor din BCA s-a majorat cu 5%, pana la 2,1 milioane mc. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter