RO EN
Košík je prázdný

LAFARGE: Crestere de 33,2% a vanzarilor locale de ciment, in trimestrul intai

Vanzarile realizate de producatorul francez de ciment Lafarge in Romania in primele trei luni ale acestui an au crescut cu 33,2% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, evolutia datorandu-se in special cantitatilor comercializate, care s-au majorat cu 37,4%. O influenta negativa asupra incasarilor a fost exercitata de reducerea cu 4,2% a preturilor de livare. "In Romania, volumul vanzarilor de ciment a crescut puternic, sprijinit de mai multe proiecte care au inceput mai devreme datorita vremii favorabile", se arata in raportul financiar trimestrial al grupului. Pentru intregul an, conducerea grupului estimeaza o crestere de pana la 2% a pietei de ciment din tara noastra. In Romania, Lafarge deruleaza afaceri anuale de circa 200 milioane de euro, reprezentand, alaturi de Holcim (Elvetia) si HeidelbergCement (Germania) liderii pietei locale de ciment, evaluata la 600-700 milioane de euro pe an. Alaturi de rezultatele optime din tara noastra, cresterile anuntate de subsidiarele Lafarge din Polonia (+47,8%) si Rusia (+3,5%) fac ca afacerile din Europa Centrala si de Est ale companiei sa devina cele mai profitabile din cadrul grupului (+28,3%).
La nivel de grup, cifra de afaceri a Lafarge a scazut cu 2% in perioada ianuarie-martie 2014, pana la 2,63 miliarde euro (+9% in termeni comparabili). Din punct de vedere cantitativ, vanzarile din intervalul analizat au crescut cu 11%, fiind sustinute de dinamismul inregistrat pe pietele emergente si de cresteri solide in majoritatea tarilor europene. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter