RO EN
Košík je prázdný

KLAES: Record al vanzarilor pentru reprezentanta din Romania

Compania Klaes Romania - subsidiara Horst Klaes GmbH & Co din Germania - constituie unul dintre principalii furnizori de solutii software destinate sectorului de tamplarie termoizolanta din Romania. Prezenta pe piata locala din anul 2004, firma pune la dispozitia partenerilor autohtoni o serie de aplicatii speciale, concepute pentru executia de ferestre, usi, sere si fatade cortina, precum si pentru facilitarea procesului de comercializare a accesoriilor. In continuare, directorul reprezentantei locale, Raoul Stefan Iovanut, isi exprima opinia cu privire la situatia specifica acestui domeniu, referindu-se, totodata, la perspectivele de reluare a cresterii economice.

- Caracterizati rezultatele obtinute in anul fiscal precedent de compania pe care o administrati.
- In anul 2010 au fost confirmate toate previziunile noastre cu privire la rezultatele economice. Practic, am obtinut cele mai bune performante de la infiintarea subsidiarei din Romania, veniturile si rata de profit depasind valorile inregistrate in anii precedenti. Un factor definitoriu l-a reprezentat si abordarea clientilor-cheie, care, pe fondul scaderii eficientei, au devenit interesati de achizitia unor pachete software cu un nivel ridicat de complexitate. Daca firmele cu distributie nationala au incercat reducerea costurilor prin eliminarea cheltuielilor nejustificate si eficientizarea retelelor de vanzare/distributie, cele prezente pe plan regional au optat pentru punerea in valoare a anumitor atuuri, precum flexibilitate, viteza de reactie si utilizarea eficienta a fluxului de numerar.
- Ce noutati ati lansat in ultima perioada?
- Dezvoltand un numar redus de proiecte cu grad sporit de reprezentativitate, cerintele ating si depasesc nivelul standard al unei aplicatii informatice uzuale, pentru fiecare caz in parte fiind necesare solutii personalizate. De asemenea, devine esentiala si componenta de analiza si consultanta. Daca in trecut aceasta era marginalizata, acum putem spune ca, in afara solutiilor in sine, este determinanta calitatea si pregatirea personalului implicat. Deseori aceasta sarcina ne revine, motiv pentru care angajatii Klaes beneficiaza in mod periodic de stagii de pregatire la sediul firmei-mama din Germania. Totodata, incepand cu jumatatea anului trecut, sunt scolarizati inclusiv parteneri din diferite regiuni ale lumii.
- Care au fost masurile adoptate pentru depasirea recesiunii?
- Inca din 2009 am aplicat o strategie de stabilire exacta a prioritatilor cheltuielilor lunare. Unul din aspectele majore asupra carora ne-am indreptat atentia a fost constituit de colaborarea eficienta cu furnizorii de profile, feronerie si utilaje, astfel incat sa oferim, intr-un timp cat mai scurt, producatorilor solutii optime in diverse cazuri, cum ar fi, de exemplu utilizarea unor sisteme aditionale, exploatarea la maximum a capacitatilor, stabilirea parametrilor utilajelor in fluxul de productie.
- Cand considerati ca va fi reluata cresterea in domeniul tamplariei termoizolante?
- Suntem convinsi ca directia abordata este cea corecta, insa in prezent o problema este reprezentata de gradul scazut de absorbtie a fondurilor europene. In Romania, numarul firmelor de tamplarie care au accesat asemenea programe este foarte limitat, iar cei ce isi doresc sa-si sporeasca productivitatea trebuie sa ia in considerare o astfel de solutie. Conform informatiilor pe care le detinem, exista sanse ca sumele aferente cresterii competitivitatii economice prin achizitia de echipamente si programe IT specifice sa poata fi accesate printr-o sesiune de depunere a proiectelor in acest an.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter