Grupul britanic Kingfisher estimeaza noi pierderi in Romania in exercitiul financiar 2016/2017, dupa ce in perioada anterioara (2015/2016) nivelul acestora s-a situat la circa 9 milioane de lire sterline (GBP), potrivit raportului anual al companiei. Brico Dépôt Romania a incheiat anul fiscal 2015/2016 cu afaceri totale de 91 milioane GBP.
Reteaua Brico Dépôt a fost infiintata in 1993 in Reims (Franta) si are, in prezent, 118 magazine in Franta, 28 in Spania, doua in Portugalia si 15 in Romania. Formatul magazinelor din tara noastra este de tip depozit, fiind caracterizat prin preturi scazute si o oferta comerciala ce include circa 12.000 de produse.
Grupul Kingfisher a inregistrat, in exercitiul financiar 2015/2016, afaceri totale de 10,3 miliarde GBP.
Conform celui mai recent raport financiar al companiei, in trimestrul al doilea al exercitiului fiscal in curs (corespunzator perioadei mai - iulie 2016) Kingfisher a raportat vanzari cumulate de peste 3 miliarde GBP, in crestere cu 3% fata de aceeasi perioada a anului fiscal anterior, in special datorita activitatii retelelor din Marea Britanie (+7,2%) si Polonia (+7,3%). "In Marea Britanie, rezultatele referendumului de la finele lunii iunie 2016, in cadrul caruia s-a votat iesirea regatului din Uniunea Europeana, a generat noi incertitudini in ceea ce priveste perspectivele economice, desi inca nu a existat vreun impact real asupra cererii, cel putin la nivelul afacerilor noastre. In perioada urmatoare, ne vom concentra pe implementarea planului One Kingfisher, bazat pe client, primele rezultate urmand a fi vizibile la finele lunii septembrie a.c.", a declarat Véronique Laury, CEO al grupului britanic.
Kingfisher detine, la nivel global, marcile B&Q, Castorama, Brico Dépôt si Screwfix.