RO EN
Košík je prázdný

KADRA: Intram in noul an cu un potential mai mare decat inainte de pandemie

2020 a fost un an cu siguranta un an al provocarilor pentru mediul de business, si nu numai, dominat de imprevizibil si nesiguranta. In acest context, piata sistemelor de acces a fost provocata sa se adapteze si sa propuna solutii adecvate vremurilor. Compania KADRA, Integrator de solutii automate inovative de acces, a semnat in pandemie un numar semnificativ de proiecte noi si a implementat numeroase solutii pentru siguranta cetatenilor: de la un model nou de termoscaner, un dispozitiv multifunctional pentru controlul accesului si turnicheti cu functie de igienizare si termoscanare, la panouri separatoare antivirus concepute sa asigure distantarea sociala atat in birouri, cat si in spatii deschise, la usi automate rotative sau solutii care asigura aerisirea automata a spatiilor in care se afla concomitent mai multi oameni.
Intr-un context dificil, KADRA s-a dovedit un business stabil, pregatit pentru situatii extreme, un jucator adaptabil, capabil sa ofere solutii de ultima generatie si sa foloseasca experienta adunata in cei 27 de ani pentru a crea si pune la dispozitie solutii care sa ne permita tuturor sa traim in mai mare siguranta. Toate acestea fac posibila inceperea anului 2021 in forta si cu optimism. Ba mai mult, CEO-ul companiei, Octavian Fanea, e de parere ca exista un potential mai mare fata de anul precedent in ceea ce priveste valorificarea anumitor situatii nou create. „Am avut parte de o revigorare in semestrul al doilea, care ne-a permis sa semnam contracte valoroase pe cateva proiecte foarte interesante pentru 2021. Astfel ca intram in noul an cu un potential mai mare decat in perioada ante-pandemica, ceea ce ne creeaza perspectiva unor investitii pentru a putea gestiona corect oportunitatile”, spune Octavian Fanea.
 
285 de proiecte noi semnate si demarate in 2020 de KADRA si cereri de solutii adaptate pandemiei
2020 a fost pentru KADRA un an cu multe provocari, dar si cu multe realizari. Nu mai putin de 285 de proiecte au fost semnate si demarate pe parcursul acestui an. Intrebata ce inseamna aceasta cifra pentru business-ul KADRA, Andreea Strugaru, Managing Partner si director de marketing al companiei, raspunde: „Este un numar destul de mare de proiecte pentru un an atat de complicat. Am avut si proiecte pe care investitorii le-au amanat din cauza impredictibilitatii vremurilor sau a problemelor de finantare, insa au fost destui care au preferat sa finalizeze investitiile. In constructii, cheltuielile de conservare sunt mari, prin urmare chiar si in perioadele de lock-down s-a lucrat. Ritmul a fost foarte lent in primavara anului trecut, iar asta s-a vazut in cifre, dar important este ca nu s-au luat decizii de blocare totala a investitiilor. Pe de alta parte, s-a schimbat putin tipologia cererilor. Au fost beneficiari care au avut de rezolvat nevoi cu totul noi, cum au fost de exemplu spitalele care au avut de separat fluxuri sau de restrictionat accesul in anumite zone si care au solicitat instalarea de usi automate, sau spatii de productie care pentru protectia propriilor angajati au dorit sa inlocuiasca usile manuale cu unele automate pentru minimizarea riscului de infectie prin atingerea manerelor.”
 
Proiecte de anvergura finalizate in pandemie
Stadionul Arcul de Triumf din Bucuresti, Stadionul UTA de la ARAD, Bazinul Olimpic de la Oradea, parcarile automate din Cavnic, Ranca si Predeal, AFI Brasov, cel mai nou centru comercial de la poalele Tampei, Unitatile de Primiri Urgente ale Spitalelor Clinice Judetene de Urgenta de la Oradea si Craiova si multe altele, toate au fost proiecte finalizate in pandemie, pentru care KADRA a oferit cele mai moderne si sigure sisteme automate de acces.
 
223 de sisteme de acces KADRA implementate in unitati din domeniul medical
Zeci de unitati din domeniul medical un inteles importanta investirii in solutii de acces automate care sa duca la cresterea sigurantei pacientilor si a personalului medical, iar printre acestea s-au numarat spitale si clinici din Brasov, Bucuresti, Arad, Sibiu, Oradea, Mures, Craiova, Mioveni, Medgidia, Baia Mare, Suceava si Viseul de Sus in care au fost implementate in 2020 solutii KADRA, precum usi Tormed batante, culisante, operatori de usi batante etc. Alte institutii din domeniul sanitar care au implementat pe timpul starii de urgenta solutiile de acces de la KADRA au fost Spitalul Filantropia si Institutul National de Recuperare, Medicina Fizica si Balneoclimatologie, care au instalat usi automate Record, o solutie sigura pentru delimitarea corecta a fluxurilor din spitale.
Pentru pregatirea sectiei COVID a Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta au fost implementate usi semiermetice si etanse ermetic de la KADRA, care indeplinesc intru totul nevoile spitalului de igiena, siguranta, sigilare a spatiilor cu risc de contagiune si diminuarea riscului de contaminare intraspitaliceasca. Pe langa asa numitele „usi curate”, la Institutul Marius Nasta a fost furnizat si sistemul de control acces, care permite delimitarea unor fluxuri clare in spital, separand sectia COVID de restul sectiilor din cladire.
 
Siguranta la incendii: 5451 de usi rezistente la foc montate anul trecut
„Un alt portofoliu de solutii pentru care nu am inregistrat scaderi in vanzari este cel dedicat protectiei la foc si evacuarii fumului. Noi incercam sa venim cu solutii adaptate atat nevoii clientului, cat si cerintelor legale, ajutam beneficiarul inca din faza de proiectare si oferim si servicii de instalare si mentenanta. Probabil de aceea, unii clienti doresc sa lucreze cu KADRA, pentru aceste servicii all inclusive”, explica Andreea Strugaru, directorul de marketing si Managing Partner KADRA.
 
Planuri pentru 2021
Anul 2020 a fost si anul care in care a contat foarte mult echipa si eforturile acesteia de a se adapta unor reguli si situatii noi, de a inova si a gasi in permanenta solutii. Tocmai de aceea, una dintre prioritatile KADRA din acest an este investitia in echipa: „Aducem colegi noi, doritori de performanta, inovatie si lucru bine facut. In acest moment avem 8 pozitii in recrutare pe vanzari, tehnic si logistica”, spune Octavian Fanea, CEO-ul companiei.
Tot la capitolul planuri pentru 2021 se incadreaza si continuarea procesului „de digitalizare prin investitii mari in aceasta zona si marirea capacitatii de productie/asamblare de la sediul central din Cluj-Napoca. Si inca cateva surpize in zona de Smart Mobility pentru a dezvolta portofoliul nostru dedicat conceptului de orase inteligente: plata cu cardul pe parcarile On-street si Off-street, solutii de acces cu camere LPR, solutii de securitate maxima pentru limitare a accesului auto, parcari inteligente etc.”, completeaza CEO-ul companiei.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter