RO EN
Košík je prázdný

KADRA: Crestere de 40% a valorii proiectelor contractate, la inceputul lui 2022

„Evolutie” - acesta este cuvantul care, in opinia lui Octavian Fanea, CEO KADRA, caracterizeaza parcursul companiei in 2021, cand s-a inregistrat o cifra de afaceri cu 20% mai mare decat in anul precedent. KADRA a integrat 7 tipuri de solutii automatizate de acces noi in 2021, „dintre care 3 cu titlu de premiere absolute in piata din Romania - statii de incarcare si plata integrate cu sistemele de management al parcarii, aplicatia GO Park care ajuta la identificarea rapida si plata unui loc de parcare in oras, usi rotative automate cu diametru de peste 7 m, usi rapide tip rulou cu viteza de 3m/s si cu nivel maxim de securitate, trape de fum inteligente si multe altele”, explica Octavian Fanea.
Cu o echipa care a ajuns in 2021 la 90 de angajati, KADRA - companie 100% romaneasca situata pe cea de-a patra pozitie pe piata de profil, dupa jucatori internationali de renume - s-a bucurat de recunoastere atat pe plan intern, cat si extern. „Divizia KADRA Service a avut cel mai bun an de activitate. Ca dovada, activitatea de mentenanta si service s-a dublat. Am avut sansa ca echipa noastra tehnica sa fie recunoscuta si apreciata de clientii si partenerii externi. In acest sens, am primit propuneri de a prelua in intretinere solutii de acces ale unor producatori, lideri la nivel european si am incheiat contracte de mentenanta si service, inclusiv pe 10 ani”, anunta Octavian Fanea. Identificarea si fructificarea oportunitatilor a condus in 2021 la o cifra de afaceri de 40 milioane de lei.
Contextul pandemic a adus un interes special al clientilor pentru sistemele de acces contactless, atat in zona medicala, cat si in cea comerciala sau industriala. „In 2021 am avut preponderent solicitari pentru automatizarea intrarilor, generate probabil de pandemie, de nevoia fireasca de reducere la minimum a contactului si de crestere a confortului si sigurantei. Ne-am bucurat ca prin solutiile KADRA sa putem raspunde nevoilor de acces rapid si automat, de confort, design modern, durabilitate, fiabilitate si siguranta”, spune Octovian Fanea.
Cu 80 de interventii in spitale de stat si private din toate regiunile tarii, KADRA si-a dorit sa se pozitioneze, prin proiectele speciale pe care le propune, ca parte a solutiei pentru un sistem de sanatate mai sigur si confortabil pentru pacienti si personalul medical. Pe langa programul TORMED (care include usi curate pentru saloane, intrari automate rapide, usi radiologie, usi medicale ermetice si semiermetice automate etc) KADRA dedica timp si energie pentru identificarea unor noi solutii complexe pentru spitale. „Traim nevoia cronica de reconstructie din temelii a acestui sector”, observa CEO-ul KADRA, care e de parere ca „e necesar sa construim o strategie nationala in acest domeniu, la care KADRA pune umarul cu drag, pentru ca suntem cu totii interesati ca lucrurile sa mearga din ce in ce mai bine in domeniul medical” .
Cat priveste proiectele de Smart Mobility carora KADRA le dedica activitatea unui intreg departament, CEO-ul companiei considera ca Smart City a trecut deja de la la stadiul de concept la cel de directie de dezvoltare a oraselor europene. Exista un interes major in acest sens si in Romania, iar KADRA va continua investitiile in aceasta directie in 2022. „Anul acesta vom realiza primele proiecte de Bike Tower - un produs care schimba modul cum calatorim in zonele aglomerate din metropole si este inclus in conceptul de oras verde. Pe de alta parte, aplicatia GO Park va cunoaste o raspandire accelerata si va primi functii noi, care faciliteaza administrarea optima a parcarilor si creste confortul utilizatorilor”, spune Octavian Fanea, CEO al KADRA.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter