RO EN
Košík je prázdný

Holcim - afaceri in scadere cu 17,9% in primul trimestru din 2009

Vanzarile inregistrate de compania Holcim (Elvetia) in primul trimestru al acestui an au totalizat 4,5 miliarde franci elvetieni, in scadere cu 17,9% comparativ cu intervalul similar al anului trecut. In contextul adancirii crizei financiare internationale, dar si din cauza sezonului rece, afacerile grupului in special din Nordul Americii si din Europa s-au diminuat considerabil in aceasta perioada. Investitiile in proprietati, unitati de productie sau echipamente de mentenanta au fost reduse semnificativ. Astfel, programul de expansiune a capacitatilor de productie planificat pentru perioada 2009-2012 se deruleaza conform planului, cu toate ca valoarea totala a investitiilor in perioada ianuarie - martie 2009 a scazut usor comparativ cu acelasi interval al anului trecut. Vanzarile consolidate de ciment s-au diminuat cu 13,2%, ajungand, in perioada mentionata, la un volum de 29,7 milioane de tone, iar cele de beton gata preparat s-au diminuat la 8,7 milioane de mc (-17,1%). Volumul livrarilor de asfalt au scazut cu 15,8%, pana la 1,6 milioane de tone, cel mai mare declin fiind, insa, inregistrat in cadrul vanzarilor de agregate, respectiv -23,2%, volumul livrat in primul trimestru al anului ajungand la 25,1 milioane de tone. Din cauza climatului economic dificil, reprezentantii Holcim nu fac nicio estimare referitor la rezultatele financiare ale grupului pentru intregul an, activitatea companiei concentrandu-se asupra programelor de reducere a costurilor. Informatii suplimentare, la www.holcim.com

www.bluecoffeeservice.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter