Compania Dedeman, specializata in comercializarea materialelor de constructii prin centre de bricolaj, vizeaza dublarea numarului de magazine detinute la nivel national pana in anul 2015. Astfel, reteaua ar urma sa fie extinsa de la 22 de unitati (cate are in prezent), la aproximativ 40 de centre, prin inaugurarea a 4 - 5 spatii comerciale pe an. In 2010, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 1,2 miliarde lei, fiind confirmata o crestere de 15% a acesteia fata de nivelul din 2009. Pentru anul in curs, reprezentantii Dedeman au in vedere o majorare de 10% a veniturilor comparativ cu nivelul din 2010, pe fondul dezvoltarii lantului de magazine. "Rezultatele financiare de anul trecut si semnele evidente de oprire a recesiunii economice ne determina sa pastram ritmul de extindere. Suntem conditionati numai de obtinerea la timp a autorizatiilor necesare constructiei magazinelor", a declarat Dragos Paval, presedintele companiei. Recent, Dedeman a inaugurat un nou centru comercial in Cluj-Napoca, in urma unei investitii de 16 milioane de euro, o alta unitate urmand a fi deschisa in luna aprilie a.c. Informatii suplimentare, la www.dedeman.ro
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.