RO EN
Košík je prázdný

CHRYSO si-a planificat noi investitii in automatizarea productiei locale de aditivi

Vanzarile realizate de Chryso Romania, furnizor de produse chimice pentru constructii si subsidiara grupului francez Chryso, s-au situat peste media pietei in cadrul careia isi desfasoara activitatea, in 2020. Trendul crescator pe care s-a inscris piata de constructii, dar si activitatea mai intensa in sectorul de infrastructura, au generat evolutia optima a cifrei de afaceri a companiei, precum si dublarea vanzarilor de aditivi pentru ciment, atat pe piata interna, cat si la export. Pentru anii urmatori, Chryso Romania si-a planificat noi investitii in automatizarea proceselor de productie, dar si integrarea completa a noilor tehnologii patentate de Chryso Group in industria cimentului.
Interviu cu Costel Moise (50 de ani), directorul general Chryso Romania si manager cu o experienta profesionala de peste 20 de ani pe piata materialelor de constructii.
 
- Cum a evoluat activitatea Chryso in 2020?
- In 2020 evolutia vanzarilor Chryso Romania a fost usor peste trendul pietelor carora ne adresam. Cum sectorul constructiilor a avut o evolutie pozitiva in 2020, vanzarile noastre au crescut, de asemenea. Aditivii pentru beton au avut o evolutie interesanta, datorita prezentei mai active pe marile santiere de infrastructura si o activitate mai sustinuta a statiilor de betoane din teritoriu. Cea mai mare crestere am avut-o pe piata aditivilor pentru ciment, atat pe plan intern, cat si la export, vanzarile fiind duble fata de 2019. Introducerea unor noi tehnologii au venit in intampinarea unor nevoi specifice ale producatorilor de ciment din Romania de a reduce emisiile de CO2 si de a creste productivitatea.
 
- Ce impact a avut pandemia asupra afacerilor companiei?
- Cifra de afaceri in 2020 a fost in crestere, mai mult decat ne-am planificat in buget, cu rezultate financiare bune. Am reusit sa facem Romania sa conteze in Chryso Group, avand doi ani consecutivi cu premii, "Best Sales Performance" in 2018 si "Best Subsidiary" in Chryso Group, in 2019. Probabil o distinctie va fi obtinuta si pentru 2020. Pandemia nu a avut efect negativ. Dupa neclaritatile din aprilie - mai, o perioada dificila pentru noi, care ne-a speriat putin, lucrurile au intrat pe un traseu pozitiv. Faptul ca industria constructiilor nu a intrat in lockdown ne-a ajutat, si a ajutat intreaga economie, in general.
 
- Ce obiective aveti planificate pentru anii urmatori?
- Pentru anii urmatori planificam noi investitii in automatizarea proceselor de productie, pentru a deveni mai eficienti. De asemenea, ne propunem integrarea completa a noilor tehnologii patentate de Chryso Group in privinta sustenabilitatii, mai ales in industria cimentului, si ma refer la Icare® Technology si Chryso®AMA 100 EL, investind astfel incat Chryso Romania sa devina pol de productie pentru intreaga regiune.
 
- Care sunt cele mai mari dificultati cu care va confruntati in prezent?
- Cele mai mari dificultati vin, sau ar putea veni, din evolutia globala a pietei. Daca Romania reuseste in aceasta perioada dificila sa mentina un trend pozitiv al investitiilor in proiecte de infrastructura si in alte lucrari mari, de importanta nationala si chiar locala, ne vom putea indeplini si noi planurile de dezvoltare. Daca nu, vom fi afectati, impreuna cu toti ceilalti actori din piata.
 
- Care considerati ca sunt primele lectii pe care ar trebui sa le invatam dupa experienta inedita a anului 2020?
- Cred ca trebuie sa invatam sa gestionam situatii de criza nemaintalnite pana acum. Daca reusim sa evitam panica, sa invatam sa avem grija de noi si de cei din jurul nostru, sa minimizam efectele neplacute ale crizei sanitare si, mai ales, sa invatam si noi sa profitam de fondurile consistente disponibile pentru dezvoltare, avem o sansa. E frustrant sa vezi la sfarsitul fiecarui exercitiu financiar UE ca Romania nu a reusit sa atraga fondurile aflate la dispozitie, din varii motive. 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter