RO EN
Košík je prázdný

CESAL SA: Dublare succesiva a veniturilor in ultimii ani

Ioan Gadalean (51 de ani)
Functia/Firma: director general, Cesal SA;
Experienta profesionala: 25 ani in domeniul productiei si comercializarii materialelor de constructii.
 
CESAL reuneste  traditia unui secol de  productie a vopselelor in Oradea cu inovatia tehonologica a corporatiei ATLAS (Polonia) - lider al pietei europene de materiale de constructii. In ultimii trei ani, compania Cesal a avut incasari medii consecutive de circa 3 milioane de euro, provenind din livrarea materialelor specifice (adezivi, mortare uscate, lacuri, vopsele etc). In luna iunie 2011, dupa preluarea marcii Cesal de catre holdingul Atlas, a avut loc lansarea gamei de produse Premium. De asemenea, compania a inceput promovarea, din luna februarie a.c., a gamei de sisteme pentru lucrarile de placari ceramice, ce a completat oferta respectiva atat pentru spatiile interioare, cat si pentru cele exterioare.
 
- Prezentati evolutia incasarilor in ultimul timp.
- In 2011, societatea Cesal SA a inregistrat, pe segmentul materialelor de constructii, incasari duble comparativ cu intervalul financiar anterior, cifra de afaceri consolidata fiind de circa 4 milioane de euro, in timp ce, in 2010, veniturile s-au situat la doua milioane de euro. Strategia de afaceri a companiei prevede o majorare de peste  200% a vanzarilor in 2012 (respectiv, o valoare minima de 8 milioane de euro), precum si o noua dublare a acestora in 2013, comparativ cu anul in curs. Din punct de vedere al volumului productiei, anul trecut  unitatile de productie detinute de companie au lucrat la aproximativ o treime din capacitate.
 
- Cum este organizata activitatea companiei?
- In prezent, societatea noastra detine 3 unitati de productie, respectiv o fabrica de mortare uscate si vopsele lavabile in Oradea (cu o capacitate de fabricatie de 75.000 tone/an, respectiv 5.000 tone/an), o alta unitate pentru procesarea mortarelor uscate in localitatea Fundulea, din judetul Calarasi (40.000 tone/an), precum si o intreprindere industriala pentru producerea vopselelor in localitatea Voivozi, din judetul Bihor (5.000 tone/an).  Aprovizionarile se efectueaza zilnic pentru materialele grele (nisip, ciment, filer etc.), respectiv saptamanal sau lunar - in functie de comenzile preluate - pentru celelalte materii prime si pentru ambalaje. Pana anul trecut, produsele din portofoliul Cesal au fost livrate preponderent in zona Transilvaniei, insa, dupa preluarea fabricii de mortare uscate din Fundulea si crearea, in aceeasi localitate, a unui centru logistic, am avut posibilitatea sa dezvoltam o retea nationala de distributie, in conformitate cu strategia de afaceri pentru anul in curs, ce prevede extinderea ariei de vanzari pe intregul teritoriu al tarii.               -
 
- Descrieti dinamica pietei specifice in 2011 si in anul curent.
- Potrivit unei analize detaliate a domeniilor in care ne desfasuram activitatea, respectiv segmentele mortarelor uscate si vopselelor, valoarea din 2011 a acestora s-a situat intre 250 milioane de euro si 280 milioane de euro, pentru anul in curs prognozandu-se o stagnare la un nivel similar celui inregistrat anul trecut. Dinamica redusa a sectorului specific in 2012 poate fi pusa pe seama unor dificultati pe care le intampina principalii operatori economici de profil - inclusiv societatea noastra - ce constau in stoparea/incetinirea ritmului de implementare a programelor de reabilitare termica a imobilelor de locuinte, diminuarea investitiilor din domeniul rezidential, concomitent cu scaderea puterii de cumparare in randul populatiei etc.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter