RO EN
Košík je prázdný

BASF: Majorare de 6% a cifrei de afaceri in prima parte a lui 2012

Grupul german BASF, unul dintre principalii producatori de materiale chimice pentru domeniul constructiilor, a raportat, pentru primele trei luni ale anului fiscal 2012, o cifra de afaceri de 20,6 miliarde euro, ceea ce reprezinta o majorare de 6% in raport cu perioada similara din 2011. Veniturile din activitati operationale s-au situat la nivelul de 2,5 miliarde euro (-7%), pe fondul majorarii costurilor cu materiile prime. Cu toate acestea, valoarea fluxului de numerar s-a imbunatatit cu 22%, ajungand la 3,1 miliarde euro, in special gratie castigurilor obtinute de divizia de materiale din categoria fertilizatorilor. Livrarile au sporit cu 12% in Europa, in vreme ce in America de Nord s-au diminuat cu 4%, iar in Asia cu 8%. Din punct de vedere structural, departamentul de produse chimice a consemnat o consolidare a vanzarilor, in special datorita efectelor pozitive ale cursului de schimb valutar, iar pe segmentul de mase plastice a fost inregistrata o usoara diminuare, din cauza limitarii cererii. In ceea ce priveste divizia de produse performante, s-a mentinut performanta obtinuta in primul trimestru din 2011, cu toate ca inclusiv in acest domeniu a avut loc o contractie a solicitarilor. In fine, in sectorul de solutii functionale, au fost raportate majorari usoare, sustinute de revenirea domeniului constructiilor. Previziunile pe termen scurt indica o crestere a incasarilor, sustinuta de sporirea PIB global cu 2,7% si a productiei industriale la nivel international cu 4,1%. Informatii suplimentare, la www.basf.com 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter