RO EN
Košík je prázdný

REVEAL: Doar 10% dintre angajati si-ar dori sa mai revina fizic la locul de munca

Contextul COVID-19 ne-a facut sa ne regandim in profunzime stilul de viata: de la locul de munca, la hobby-uri si iesiri cu prietenii. Schimbarea a fost cuvantul-cheie pentru anul 2020, iar acest lucru a declansat emotii cat mai diverse posibil din partea oamenilor. Reveal Marketing Research a vrut sa afle care sunt activitatile care le lipsesc cel mai mult romanilor si la care si-ar dori sa se intoarca mai repede.
Studiul derulat ne arata care este atitudinea romanilor fata de revenirea la normal si care sunt activitatile pe care si-ar dori sa le reia cat mai curand.
- 38% dintre romani au declarat ca cel mai mult isi doresc sa revina la normal posibilitatea de a calatori.
- 1 din 4 respondenti isi doresc sa revina la normal intalnirile cu familia si prietenii.
- 19% dintre respondenti au mentionat activitatile de recreere.
- Doar 1 din 10 romani a afirmat ca si-ar dori sa revina fizic la job.
Calatoriile si intalnirile cu cei dragi: activitatile de care le este cel mai dor romanilor
Calatoriile sunt pe primul loc in preferintele romanilor atunci cand vine vorba de revenirea la normal, mai ales in randul celor cu venituri mai ridicate. 38% dintre respondenti isi doresc sa poata calatori din nou ca inainte. 48% dintre familiile moderne, urmate de 46% dintre tinerii profesionisti afirma ca le este dor de calatorii. Aproximativ o treime dintre maturii fara partener a mentionat acelasi lucru, potrivit datelor Reveal Marketing Research.
Intrebati ce activitati ar dori cel mai mult sa revina cat mai repede la normal, romanii au selectat in proportie de 25% intalnirile cu familia si prietenii. Procentele sunt similare pentru toate segmentele analizate: familiile traditionale sunt la egalitate cu maturii fara partener in privinta acestei optiuni, ambele categorii inregistrand un procent de 27%. Dintre toate segmentele, tinerii au bifat in cea mai mare masura aceasta optiune, 40% dintre acestia afirmand ca isi doresc sa se poata intalni in conditii normale cu prietenii si familiile lor (milenialii - 20%, tinerii profesionisti - 20%).
Activitatile de recreere sunt si ele printre optiunile romanilor atunci cand se gandesc la ce si-ar dori sa revina la normal, mai ales pentru persoanele singure. Conform Reveal Marketing Research, 23% dintre maturii fara partener isi doresc sa poata iesi din nou in oras ca inainte sau sa isi poata practica hobby-urile, fiind urmati de mileniali cu un procent de 22%.
Noua normalitate: telemunca si comenzile online
Interesant este faptul ca revenirea la job nu se afla in topul dorintele romanilor in legatura cu reluarea activitatilor asa cum erau ele inaintea izbucnirii pandemiei. Doar 1 din 10 romani au mentionat aceasta optiune. Dintre segmentele analizate, doar 13% dintre tinerii profesionisti si 8% din familiile moderne au declarat ca isi doresc sa revina la normal mai repede mersul la serviciu. Datele ne sugereaza faptul ca romanii au reusit sa se adapteze noii realitatii si sa isi poata indeplini munca, indiferent de locatie.
Cumparaturile in magazinele fizice se afla printre ultimele optiuni selectate de respondenti - doar 4% dintre romani au bifat aceasta activitate. O explicatie ar putea fi faptul ca magazinele fizice sunt deschise, in continuare, iar schimbarile aparute vizeaza doar masurile de protectie impotriva raspandirii noului coronavirus. Asadar, romanilor nu le este dor sa faca cumparaturi in magazinele fizice, deoarece aceasta este o activitate pe care o desfasoara si in prezent. Pe de alta parte, observam si tendinta oamenilor de a se indrepta spre mediul online din ce in ce mai mult. Conform unui studiu anterior Reveal Marketing Research, 43% dintre romani afirma ca fac cumparaturi online intr-o saptamana obisnuita.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter