Produsele din vata minerala Knauf Insulation realizate cu ECOSE® Technology reprezinta o schimbare revolutionara in domeniul materialelor de izolare. Modelul foloseste o tehnologie noua de obtinere a unui liant fara continut de formaldehide (pe baza de materii organice, usor regenerabile, care inlocuiesc materialele pe baza de petrol). De asemenea, se confera produselor din vata minerala de sticla un aspect cu totul diferit. Noul liant imprima o nuanta maronie, naturala, sortimentul neavand adaos de coloranti artificiali, decoloranti sau vopsea. TP 116 este un material izolant produs din fibre de sticla minerala si este utilizat pentru pereti exteriori (fatade). Modalitatea de ambalare este sub forma de placi. Coeficientul de transfer termic este λ = 0,037 W/mK, din punct de vedere al rezistentei la foc incadrandu-se in clasa A1. Principalale avantaje ale utilizarii acestui produs sunt: proprietati termoizolante foarte bune, rezistenta optima la foc, material hidrofobizat, manipulare simpla, mentinere a formei, umplere ideala a spatiul dat etc. |
Tel: 021/224.02.06 | Fax : 021/224.02.07 | www.knaufinsulation.ro |
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.