RO EN
Košík je prázdný

SIKA: Piata produselor chimice poate creste cu 5% in acest an

Piata locala a produselor chimice pentru constructii ar putea creste cu minimum 5% in acest an, avand in vedere trendul ascendent din sectorul constructiilor, potrivit estimarilor lui Laurentiu Stefanescu, directorul general al Sika Romania, unul dintre principalii competitori de pe piata locale de materiale chimice. "Pe segmentul dezvoltarilor imobiliare, am simtit inca din 2015 un reviriment in zona rezidentiala, logistica si office, care credem ca se va mentine cel putin in primul semestru din 2016. In acest context, in acest an avem in plan lansarea de noi produse, dar mai ales fabricarea in Romania a unor materiale din gamele Sika, pe care in acest moment le importam. De asemenea, in 2016 vom finaliza investitia in centrul de competente din Brasov", a declarat managerul companiei.
Sika Romania, subsidiara a concernului elvetian Sika, a fost infiintata in 2002 si din iunie 2008 a inceput productia la fabrica de aditivi din Brasov, prima unitate de fabricatie detinuta de Sika in Romania. In 2014, compania a inaugurat cea de-a doua fabrica din tara noastra, la Capusu Mare (judetul Cluj), unde va produce atat mortare speciale, cat si mortare folosite ca adezivi. Sika este un furnizor important de materiale pentru impermeabilizare, aditivi pentru betoane, pardoseli industriale, sisteme de membrane pentru acoperisuri, mortare speciale etc.
Compania are un rulaj anual mediu de circa 20 milioane de euro in Romania, afacerile din 2015 depasind estimarile initiale ale conducerii, fiind considerat un an foarte bun in evolutia companiei.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter