Grupul nord-american Sherwin-Williams, activ pe piata mondiala a solutiilor de etansare si sigilare, a anuntat rezultatele financiare corespunzatoare celui de-al doilea trimestru din 2021, conform comunicatului oficial vanzarile nete consolidate sporind cu 16,9% si atingand 5,38 miliarde USD, din care 19,3% a reprezentat aportul magazinelor din SUA si Canada. Veniturile operationale EBITDA au sporit pana la 1,05 miliarde USD, aferente unei marje de 19,5%. Divizia TAG (The Americas Group) a reusit vanzari de 3,09 miliarde USD (+22,6%), CBG (Consumer Brands Group) de...
Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI
Va multumim!
ABONARE (click aici): PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88