Proiectele hoteliere au generat, in ultimul an, aproximativ 30% din afacerile Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii, comercializate sub marcile Kuma si Nordline. Ponderi importante la vanzarile totale le au, de asemenea, livrarile catre centre comerciale si cladiri de birouri. Pe de alta parte, ponderea majoritara (40% din vanzarile companiei) se datoreaza livrarilor realizate prin centre de retail. "Cea mai mare provocare din ultimii ani este reprezentata de lipsa unui echilibru in alocarea bugetelor pentru hotelurile de 3-5 stele, in special cele din zona litoralului romanesc, unde reprezentantii investesc sume considerabile pentru fatade si receptii, in timp ce interiorul - mai ales baile - sunt lasate pe plan secund si dotate cu un buget insuficient", a declarat Camelia Olesen, director executiv al Kuma Romania.
In prezent, circa 80% din productia locala se exporta, diferenta de 20% fiind comercializata pe plan intern.
In 2015, Kuma Romania a livrat produse pentru Hotelul Riviera (din Mamaia) si Hotelul Turquoise (din statiunea Venus). Potrivit datelor firmei, cantitatea de lavoare custom-made comandate a ajuns la 400 de bucati, acestea fiind necesare atat pentru baile camerelor, cat si pentru cele publice.
Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998, avand o fabrica in localitatea Banesti (judetul Prahova). Compania a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de circa 3 milioane de euro. Produsele Kuma pot fi gasite in showroom-uri specializate precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si in magazine specializate exclusiviste si de dimensiuni reduse, din intreaga tara.