RO EN
Košík je prázdný

HENKEL raporteaza o performanta solida in trimestrul al treilea

Furnizorul international Henkel a anuntat pentru intervalul iulie - septembrie a.c. o crestere organica a cifrei de afaceri situata la 3%, in vreme ce avansul nominal a fost de 5%. Astfel, in intervalul mentionat anterior cifra de afaceri a atins 4,98 miliarde euro, un impact direct asupra rezultatelor fiind exercitat atat de fluctuatiile cursului de schimb valutar, cat si de politicile de achizitii, respectiv cesiuni. Pe segmentul de adezivi pentru constructii, sporul a fost de 4,9%, fapt ce reflecta conjunctura economica favorabila din domeniul respectiv. Analiza geografica a rezultatelor arata ca zonele emergente au avut o contributie superioara la avansul cifrei de afaceri, cresterea din regiunile respective plasandu-se la 5%. La nivelul Europei de Vest, situatia a fost similara celei din trimestrul anterior, dar in estul continentului vanzarile s-au imbunatatit cu 4,8%. In ceea ce priveste datele agregate pentru primele noua luni din actualul exercitiu financiar, acestea indica faptul ca vanzarile au depasit 15 miliarde euro, fiind in crestere cu 9,3%, iar pe segmentul de adezivi cu 4,6%. Perspectivele pentru intregul an sunt, de asemenea, optimiste, fiind prognozata o majorare organica la nivel de grup cuprinsa intre 2% si 4%, respectiv de 4% - 5% in ceea ce priveste divizia de adezivi. In Romania, Henkel a anuntat pentru 2016 o cifra de afaceri de 759,2 milioane de lei, in crestere cu 18,5% fata de nivelul din 2015. La nivel national, compania detine trei centre de productie, situate in Pantelimon (Ilfov), Campia Turzii (judetul Cluj) si Roznov (judetul Neamt), cu o capacitate de productie totala de 680.000 - 700.000 de tone pe an.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter