RO EN
Košík je prázdný

DURAZIV: Venituri de doua milioane de euro pentru divizia de vopsele

Divizia de vopsele a producatorului de materiale de constructii Duraziv, societate detinuta de Daniel Guzu (a carei activitate a fost lansata in a doua parte a anului 2010) este activa, practic, de un an pe piata constructiilor. In pofida intervalului scurt de referinta, reprezentantii companiei mizeaza pe realizarea unor venituri consolidate de doua milioane de euro pentru afacerile respective, incasarile urmand a depasi estimarile initiale, realizate la inceputul anului trecut, potrivit carora vanzarile de vopsele ar fi insumat 1,5 milioane de euro la finele lui 2011.
 
Marga Calin, director de marketing al Duraziv: "Am creat produse prin care am vizat stabilirea unor noi directii de evolutie a sectorului de vopsele din Romania, insa, in lipsa unei activitati indelungate pe aceasta piata, este dificil pentru noi sa evaluam valoarea reala a domeniului. Un aspect important al bransei in anul 2011 a fost reprezentat de aparitia primelor vopsele etichetate ecologic. In momentul in care am lansat vopseaua Duraziv Fara Miros, aceasta a fost primul produs industrial «eco label». In perioada urmatoare, ne continuam evolutia in aceasta directie, unul din obiectivele pe termen mediu fiind acela de a avea in portofoliu numai produse ecologice. Credem in responabilitatea fata de mediu si ne bucuram de faptul ca in industria vopselelor se acorda o importanta deosebita acestui subiect. In ansamblu, este greu de preconizat evolutia pietei de vopsele in anii urmatori. Probabil ca, in 2012, intregul climat economic va fi influentat de faptul ca vom traversa un an electoral, insa ramane de vazut in ce masura. Ne dorim sa fim cat mai prezenti pe acest segment si vom investi, pe termen scurt si mediu, in dezvoltarea diviziei de vopsele. Astfel, o eventuala decizie a autoritatilor de a demara obiective de renovare a unor spatii publice va influenta pozitiv dezvoltarea sectorului de profil. Proiectele individuale de modernizare au constituit, insa, «motorul» pietei vopselelor in 2011. Este nevoie ca populatia sa investeasca in imbunatatirea aspectului locuintelor, pentru ca sectorul de vopsele sa se mentina la acelasi nivel. In ceea ce ne priveste ne-am propus echilibrarea portofoliului de produse, ceea ce implica dezvoltarea afacerilor cu vopsele, acest segment detinand, in prezent, o pondere de 10% din veniturile totale. Ne propunem, de asemenea, sa continuam procesul de inovare demarat cu vopseaua lavabila Duraziv Fara Miros Eco Label".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter