Vanzarile producatorului de materiale pentru constructii Duraziv au crescut cu 10% in primele sase luni ale anului in curs, in conditiile in care, potrivit datelor firmei, toate pietele pe care activeaza compania stagneaza sau sunt in scadere. "Cea mai dinamica evolutie au inregistrat-o produsele pentru finisare - vopsele lavabile si tencuieli. Daca tendinta se mentine, aceasta divizie ar putea genera o treime din cifra de afaceri la finalul anului", se arata in comunicatul Duraziv. In 2014, conducerea companiei si-a propus sa investeasca in cresterea numarului de centre de colorare la peste 120 de unitati, precum si in lansarea noului sistem de nuantare computerizata Duraziv ColorPro.
Livrarile de vopsele si tencuieli realizate de producator in semestrul intai s-au majorat cu aproape 37%, cele mai performante sortimente din cadrul acestei divizii fiind tencuielile decorative, ale caror vanzari au au sporit cu 40%. Incasarile diviziei de adezivi au crescut, in acelasi interval, cu 21%. "Remarcam o crestere a interesului pentru produse de calitate premium. Vanzarile de adezivi din Gama Expert, cu atribute tehnice complexe, au crescut cu 27% in prima jumatate a anului, un factor determinant fiind si numarul mare de sesiuni de prezentare si instruire desfasurate cu echipe de mesteri din toata tara, atat pe santiere, cat si la centrele de colorare. Cunoasterea mai buna a produselor si a modului corect de punere in opera au contribuit la cresterea perceptiei asupra calitatii produselor si la absenta oricaror reclamatii din partea clientilor", a declarat Marga Carp, directorul de marketing al Duraziv.
In prezent, divizia de vopsele are o pondere de peste 20% in cifra de afaceri a companiei, in timp ce adezivii au depasit usor pragul de 35%, urmand tendinta crescatoare din anii precedenti.
"In prima jumatate a anului am consemnat si o crestere a importantei canalului B2B in evolutia afacerilor, atat la nivelul Capitalei cat si pe plan local. In Bucuresti, am livrat produse pentru ansambluri rezidentiale de anvergura, precum Militari Residence si pentru proiecte mai mici din sudul Capitalei, zona in care suntem lider incontestabil", a mai spus Marga Carp. Alte proiecte notabile la care a participat Duraziv sunt Bazinul Olimpic Dinamo Bucuresti, magazinele din reteaua Flanco, Palatul de Justitie din Iasi, Universitatea Transilvania din Brasov, reabilitarea blocurilor din Centrul Istoric al Craiovei etc.
***
Duraziv activeaza pe piata materialelor de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 8,5 milioane de euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Unitatea este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. In 2013, Duraziv a raportat o cifra de afaceri de circa 17 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici!