RO EN
Košík je prázdný

CERSANIT: Cota de 38% pe piata locala a obiectelor sanitare

Vanzarile companiei Cersanit SA - Roman s-au stabilizat, anul trecut, la nivelul de 15,6 milioane de euro (70 milioane de lei), societatea detinand o cota de 38% pe piata locala a obiectelor sanitare. Potrivit reprezentantilor firmei, "piata de profil este, in continuare, putin monitorizata si raportata din punct de vedere al volumelor si cifrelor de afaceri". Astfel, potrivit datelor Cersanit SA, principalii competitori din domeniu sunt companiile Inker - Croatia si Mondial - Lugoj pe segmentul produselor economice, precum si Roca, pe segmentul celor livrate la preturi medii. "Suma totala de obiecte sanitare comercializate catre piata din Romania este de aproximativ 1,2 milioane de piese la nivelul anului 2011, ceea ce pozitioneaza Cersanit Romania pe pozitia de lider al pietei, cu o cota de 40% din piata. Pentru 2012 si 2013 nu sunt, inca, disponibile date concrete, dar contextul intern de dezvoltare a companiei raportat la evolutia liniara a sectorului, indica faptul ca ne mentinem in topul furnizorilor de obiecte sanitare, cu o cota de piata de peste 38%", se arata in cel mai recent raport financiar al firmei. Cei mai importanti distribuitori parteneri ai Cersanit SA au fost, anul trecut, lanturile de magazine de bricolaj Dedeman, Ambient, Obi, Hornbach, Baumax si Praktiker, respectiv depozitele Black Sea Suppliers si Tiger Amira. "Pentru toti acesti colaboratori, produsele Cersanit Romania reprezinta peste 30% din totalul vanzarilor", se mai arata in raportul financiar. La nivelul anului trecut, numarul mediu al de angajati ai companiei s-a mentinut la 480 de persoane. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter