RO EN
Košík je prázdný

ADEPLAST: Afaceri de 185 milioane de lei consemnate anul trecut

Producatorul de materiale de constructii AdePlast - Oradea, a raportat o majorare de 30% a afacerilor realizate anul trecut, pana la 185 milioane de lei si un profit de aproximativ 14 milioane de lei. "Am depasit cu 5% tinta de pe care ne-am propus-o la inceputul anului trecut. Dupa evolutii consecutive de 12% in ultimii doi ani, investitiile realizate in 2012 reprezinta unul din principalii factori de crestere. Suntem optimisti si pentru 2013, avand in vedere ca trebuie sa finalizam noi capacitati de productie in centrele industriale de la Oradea, Ploiesti si Roman si sa le punem in functiune", a declarat Marcel Barbut, proprietarul AdePlast. In luna martie a.c., AdePlast va incepe productia de mortare la Roman, iar din aprilie va inaugura linia de polistiren expandat (EPS). Tot in aceeasi perioada va deveni operationala si sectia de EPS de la Oradea. "In ceea ce priveste platforma industriala de la Ploiesti, am finalizat dezvoltarea fabricii de vopsea, ce se va realiza intr-o hala de 2.000 mp, urmand ca, in functie de evolutia pietei, in trei luni sa montam si liniile de productie", a precizat Marcel Barbut. AdePlast este unul dintre cei mai importanti producatori locali de adezivi si mortare uscate, avand doua fabrici, la Ploiesti si Oradea, cu o capacitate totala de 700.000 de tone anual. Productia de vopsea, tencuieli decorative si adezivi speciali in stare umeda se situeaza la 80.000 de tone, iar cea de polistiren expandat este de 1,1 milioane de metri cubi anual. Informatii suplimentare, la www.adeplast.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter