RO EN
Košík je prázdný

UPONOR: Implementare a unor masuri concrete de eficientizare a activitatii

Producatorul de tubulatura Uponor, cu sediul central in Helsinki - Finlanda, a raportat pentru primele noua luni din 2011 o cifra de afaceri de 609,4 milioane de euro, in crestere cu 7,4% fata de perioada similara din 2010. In intervalul iulie - septembrie a.c., vanzarile au totalizat 213,6 milioane de euro, reprezentand o majorare de 3,9%. Pe segmentul de materiale pentru constructii, divizia din America de Nord a consemnat o sporire de 19,6% (in moneda locala), generata de investitiile pe termen lung ale principalilor clienti, precum si de lansarea de noi produse care s-au dovedit a fi deosebit de profitabile, in pofida conditiilor dificile de afaceri. In ceea ce priveste piata din Europa, activitatea a fost impulsionata de achizitia companiei Zent-Frenger si de cererea ridicata pentru sisteme destinate proiectelor rezidentiale existenta in anumite zone. Pe segmentul produselor pentru arhitectura, majorarile au fost limitate, fiind sustinute, in principal, de inflatia preturilor si revigorarea relativa a cererii pe pietele scandinave. Conducerea companiei subliniaza rezultatele optime obtinute in SUA, Germania si Suedia, in special pe segmentul produselor eficiente energetic. In perioada urmatoare vor fi implementate masuri ferme in vederea imbunatatirii organizarii, reducerii costurilor si majorarii eficientei activitatii. Dintre actiunile imediate, poate fi amintita accelerarea proiectului de dezvoltare a retelei de distributie in zona Europei Centrale, fara ca aceasta sa pericliteze insa initiativele strategice pe termen lung. Informatii suplimentare, la www.uponor.com   

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter