RO EN
Košík je prázdný

LG: Accent pe diferentierea produselor si consolidarea cotei de piata

Divizia de echipamente pentru conditionarea aerului si solutii energetice din cadrul LG Electronics are perspective certe de asigurare a unor venituri in crestere la nivelul actualului an fiscal, ca urmare a diversificarii portofoliului de produse prin introducerea de sisteme eficiente din punct de vedere energetic si prin adaptarea modelelor la caracteristicile specifice fiecarei regiuni. In primul trimestru din actualul exercitiu financiar, vanzarile s-au majorat de la 13.200 miliarde woni – KRW (circa 11,88 miliarde USD) la 14.100 miliarde KRW, desi o comparatie secventiala indica o diminuare de 4,7% (generata, probabil, de sezonalitate). In ceea ce priveste livrarile de aparatura HVAC, acestea au insumat, in intervalul ianuarie – martie a.c., o valoare de 1.231 miliarde KRW, fiind in crestere cu 1,1% in raport cu perioada similara din 2012 si cu 80,2% fata de trimestrul al patrulea al anului precedent. Conducerea grupului considera ca, in pofida instalarii unui trend de revigorare a cererii pe pietele puternic industrializate, cresterea competitiei in regiunile aflate in curs de dezvoltare a generat o contractie a eficientei economice a activitatii. Din acest motiv, in continuare atentia va fi focalizata pe diferentierea ofertei si consolidarea cotelor de piata. In Romania, concernul activeaza prin intermediul unei subsidiare proprii, aceasta raportand, pentru 2011, o cifra de afaceri totala de aproape 388 milioane de lei. Informatii suplimentare, la www.lg.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter