RO EN
Košík je prázdný

GEORG FISCHER: Sporire de 8% a vanzarilor - urmare a strategiei de achizitii

Pozitia competitiva in Europa de Sud-Est a furnizorului elvetian de tubulatura Georg Fischer s-a consolidat in mod semnificativ dupa preluarea, la jumatatea anului trecut, a companiei Hakan Plastik - liderul pietei de sisteme de tevi de material plastic din Turcia. Exercitiul financiar din 2013 s-a incheiat cu un nivel al comenzilor de 3,79 miliarde franci elvetieni - CHF, in crestere cu aproape 3% fata de 2013, in vreme ce incasarile au cumulat 3,76 miliarde CHF (+2,3%). In ceea ce priveste divizia de tevi executate din material plastic, aceasta a comunicat un avans de 8% al vanzarilor, pana la valoarea de aproximativ 1,4 miliarde CHF, impactul programului de expansiune fiind de 5%. Pe plan comunitar, activitatea a fost influentata negativ de factorii meteorologici nefavorabili din iarna trecuta, insa scaderile respective au fost complet compensate de sporurile inregistrate in regiunile aflate in curs de dezvoltare. Pe termen scurt, expertii Georg Fischer estimeaza ca situatia economica se va caracteriza printr-un grad pronuntat de volatilitate, cu toate ca pe anumite piete au aparut deja primele semne ale unei revigorari. In aceste conditii, este posibil ca obiectivele in ceea ce priveste profitabilitatea sa fie atinse in 2014 si 2015. In Romania, holdingul elvetian este prezent prin intermediul reprezentantei Georg Fischer Rohrleitungssysteme AG, cele mai multe livrari fiind realizate catre clientii din zonele de sud si de nord-vest ale tarii. Pentru informatii suplimentare, click aici
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter